Noua strategie Mercedes-Benz: mașini electrice în toată gama, produse noi AMG, Maybach și G, și un sistem de operare propriu

Noua strategie Mercedes-Benz: mașini electrice în toată gama, produse noi AMG, Maybach și G, și un sistem de operare propriu
Gabriel Dogaru
Gabriel Dogaru
scris 9 oct 2020

Mercedes-Benz și-a anunțat strategia pentru următorii cinci ani, una care se axează pe vehicule electrificate și o restructurare a gamei de modele. Ola Kalenius a stat în fața reprezentanților investitorilor și a prezentat cifre optimiste ale business-ului, pentru următorii ani.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

1 aprilie - Profit Health.forum Radiografia cheltuielilor din sănătate - cu sprijinul: Arpim, Bristol Meyers Squibb, Roche, Stada, MSD, UCB Pharma Romania
9 aprilie - Eveniment Profit.ro - Investiții vs Deficit: Provocări și riscuri sub impactul datoriei și deficitelor publice în creștere
23 aprilie - Maratonul de Educație Financiară

Șeful Daimler, Ola Kallenius, le-a explicat investitorilor într-o conferință virtuală că noua strategie a grupului urmărește creșterea statutului de marcă de lux, pentru Mercedes-Benz, îmbunătățirea poziționării portofoliului, cu creșteri pentru sub-brandurile AMG, Maybach, G și EQ, dar și accelerarea și dezvoltarea propulsiei electrice și a zonei de software auto.

Mercedes-Benz a confirmat, cu această ocazie, angajamentul ferm pentru electrificare de-a lungul întregii game, cu noi arhitecturi dedicate și mai multe lansări de produse electrice. Anul 2021 va aduce patru lansări de modele noi pe platforma EVA, dar și produse noi, electrice, pentru AMG, Maybach și G. De asemenea, inginerii Mercedes pregătesc noua platformă MMA, pentru vehicule compacte și medii.

„În ultimii ani am făcut multe lucruri corect: design, inginerie, întinerirea mărcii, creșterea vânzărilor. Ca rezultat, am pus Mercedes în top, din nou. Dar nu am activat întregul potențial în termeni de transformare a succesului în volum în creștere de profit. De aceea ne-am refocusat și lansăm noua noastră strategie. Intenționăm să construim cele mai dezirabile mașini din lume.” A explicat Ola Kallenius, CEO Daimler AG și Mercedes-Benz AG.

BMW Group a încheiat trimestrul al treilea pe creștere și și-a diminuat declinul din 2020 la 12 procente CITEȘTE ȘI BMW Group a încheiat trimestrul al treilea pe creștere și și-a diminuat declinul din 2020 la 12 procente

„Strategia noastră este desenată să elimine activitățile neimportante pentru a se concentra pe câștig acolo unde contează: vehicule electrice dedicate și software auto proprietar. Vom iniția acțiuni în costuri structurale, vom ținti o profitabilitate puternică și sustenabilă”. Au fost confirmate reduceri de costuri cu peste 20%, pentru următorii 5 ani, și o țintă a profitului cu o singură cifră.

Mercedes-Benz a confirmat săptămâna acesta lansarea, în 2021, a limuzinei electrice EQS, versiunea cu baterii a lui S-Class, care va deveni vârful de gamă al mărcii, în segmentul electric. Alte noi modele electrice au fost confirmate, între care SUV-uri bazate pe modelele E Class și S Class, EQE-SUV și EQS-SUV.

În zona de software, Mercedes a anunțat dezvoltarea propriului sistem de operare MB.OS, care va fi lansat în 2024.

viewscnt
Afla mai multe despre
mercedes
eqs
masini electrice
strategie mercedes