Opel atacă una dintre piețele importante ale Dacia, Maroc, unde vrea să atragă 5% din clienți

Opel atacă una dintre piețele importante ale Dacia, Maroc, unde vrea să atragă 5% din clienți
scris 30 ian 2018

Opel a anunțat că va intra pe piața din Maroc și Tunisia, prin intermediul unei companii locale, Auto Hall Group, începând chiar de anul acesta, din luna aprilie. Mișcarea este una amplă și urmărește atingerea unei cote de piață de 5%, în următorii 5 ani.

„Vedem oportunități bune pentru noi peste tot”, a declarat șeful Opel, Michael Lohscheller, într-un interviu acordat publicației Frankfurter Algemeine referitor la mișcarea de extindere a activităților în Africa, pe două dintre cele mai mari piețe din regiune, Maroc și Tunisia.

Auto Hall Group, o companie marocană care se ocupă cu comerțul cu automobile și camioane, vinde pe piața marocană, printre altele, mărcile Ford, Nissan și Mitsubishi și va construi rețeaua Opel prin subisidiara Societe Marocaine de l’Automobile Allemande (SM2A). Vor fi ridicate, într-o primă etapă, 10 showroom-uri exclusive Opel, se arată într-un comunicat publicat de compania Auto Hall.

Piața marocană de automobile a înregistrat anul trecut 169.000 de autovehicule vândute, din care aproape 30% au fost reprezentate de mașinile Dacia, care are o uzină în Tanger și este cea mai vândută marcă de pe piață, fiind urmată la mică distanță, de Renault.

La finele anului trecut, PSA Groupe, care deține marca Opel, a anunțat că-și va construi propria uzină în Maroc, care va fi operațională peste aproximativ un an.  Francezii au beneficiat, ca și cei de la Renault, de ajutoare de stat din partea guvernului marocan.

BMW Group a înregistrat în 2017 cel mai bun an de când se află în România CITEȘTE ȘI BMW Group a înregistrat în 2017 cel mai bun an de când se află în România

În cadrul planului de extindere, Opel va intra și pe piața din Tunisia, cu ajutorul importatorului local STAFIM, care vinde în prezent mașini Peugeot. Opel va beneficia de 4 showroom-uri exclusive, construite de importator, două în Tunis, și câte unul în Sousse și în Sfax.

CEO-ul Opel a declarat că nu există pericolul de canibalizare între Opel și Peugeot, deoarce clienții sunt diferiți, unii preferă mărcile germane, alții pe cele franceze.

Opel are ca țintă întoarcerea la profit până în 2020, perioadă în care trebuie să-și optimizeze afacerea prin reducere costurilor și creșterea vânzărilor. Chiar dacă toate modelele Opel vor trece pe platforme comune cu Peugeot și Citroen, șefii Opel vor să păstreze caracterul german al mașinilor mărcii, prin design și comportament. 

viewscnt
Afla mai multe despre
opel
maroc
psa