Întârzierile trenurilor de călători au înregistrat o creștere de la 3,4 milioane de minute în 2021 la 4.3 milioane de minute în 2022, arată raportul de activitate al companiei cu capital de stat CFR SA.
Tot în 2022, întârzierile trenurilor de marfă au înregistrat o scădere de 666.000 de minute, ajungând la 40 de milioane de minute, scrie G4Media.ro.
24 septembrie - Eveniment News.ro – ROINVEST - Ediția a V-a. Parteneri: ACUE, ARB, CEC Bank, ROCA, TeraPlast
30 septembrie - Eveniment Profit.ro e-commerce – Provocările creșterii pe o piață cu concurență tot mai dură - Ediția a V-a. Parteneri: ARB, CEC Bank, ContentSpeed
7 octombrie - Eveniment Profit Energy.forum - Ediția a VIII-al Parteneri: ACUE, Raiffeisen Bank
5 noiembrie - Gala Profit – Povești cu Profit... Made in Romania. Parteneri: ARB, CEC Bank, Garanti BBVA, Raiffeisen Bank, Philip Morris Romania
Unul dintre motivele întârzierilor de milioane de minute sunt restricțiile de circulația pe tronsoane vechi de cale ferată.
Astfel, raportul CFR SA arată că la finalul anului trecut totalul erau în vigoare 378 restricții de viteză, cu o lungime totala de 599 km, adică o lungime mai mare decât distanța București – Cluj.
Același raport de activitate arată că viteza comercială a trenurilor de călători a fost de 44,83 km/h în 2021, în timp ce viteza comercială a trenurilor de marfă a fost de 15,63 km/h.
Viteza comercială reprezintă principalul indicator de performanță a circulației trenurilor, care influențează atractivitatea serviciilor oferite de sistemul feroviar, mai ales în traficul de pasageri.