Vânzări Renault: al patrulea an de scădere, dar creștere pe segmentul de vehicule electrificate

Marca Renault a înregistrat al patrulea an de scădere, conform datelor transmise de companie privind vânzările în 2022, pe fondul crizei de semiconductori și al procesului de transformare a mărcii în cadrul Renaulution.
Alatura-te Profit InsiderJoin Profit Insider
Vânzări Renault: al patrulea an de scădere, dar creștere pe segmentul de vehicule electrificate

Marca Renault a înregistrat al patrulea an de scădere, conform datelor transmise de companie privind vânzările în 2022, pe fondul crizei de semiconductori și al procesului de transformare a mărcii în cadrul Renaulution.

Renault a vândut 1,46 milioane de autovehicule în 2022, în scădere cu 9,4% față de anul trecut, când vindea 1,56 milioane de vehicule. Dintre acestea, 1,08 milioane au fost autoturisme (-8,3%), iar 326.810 au fost vehicule comerciale ușoare (-12,7%).

Marca franceză a vândut cea mai mare parte a autovehiculelor sale pe piața din Europa (832.605 unități), restul de 634.124 fiind vândute pe celelalte continente, pe care marca a înregistrat creșteri (America Latină, +8%, Turcia, +23%, și Maroc, +11%. Divizia din Coreea de Sud, Renault Korea Motors, a vândut 51.083 de autoturisme, în scădere cu 11,1%.

Cea mai mare piață a Renault a fost Franța, unde a vândut 335.971 de autovehicule, urmată de Brazilia, cu 126.689 autovehicule și Germania, cu 100.338 autovehicule.

Aramco va intra în asociere cu Renault și Geely și va deține 20% din producția de motoare a Dacia, precum și din centrele de cercetare din România CITEȘTE ȘI Aramco va intra în asociere cu Renault și Geely și va deține 20% din producția de motoare a Dacia, precum și din centrele de cercetare din România

„Echipa a îndeplinit prioritățile noastre cheie în 2022: piața electrificată în creștere, segmentul C, piața de retail. Gama noastră E-Tech răspunde perfect așteptărilor clienților și ne plasează ca al treilea brand din Europa pe piața electrificată. În 2023, creșterea Renault va fi asigurată de gama noastră unică E-Tech de pe piață, un an întreg de vânzări de Megane E-Tech electric și New Austral E-Tech, precum și 4 lansări importante cu vehicule de înaltă calitate, dintre care suntem mândri”, a declarat Fabrice Cambolive, noul COO al mărcii Renault.

Renault a reușit să obțină o creștere importantă pe segmentul de vehicule electrice, unde pe lângă modelele existente, lansarea lui Megane E-Tech Electric a contribuit la poziționarea mărcii pe locul 3 în Europa, cu 228.000 de vehicule vândute (+12%). Vânzările de mașini electrificate au urcat la 39% din totalul vânzărilor mărcii, cu 9 puncte peste procentul din 2021. Megane E-Tech a vândut 33.000 de unități vândute. Mașinile cu motorizări hibrid ale Renault au înregistrat un volum de 117000 unități, cu 64% mai multe față de anul anterior.

Renault Group urmează să anunțe rezultatele și pentru marca Dacia și pentru întreg grupul.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News
NewsLetter

Pentru o sinteza cu cele mai importante evenimente economice ale zilei te rugam sa te abonezi la newsletter:

Citeste in continuare
Imobil de prestigiu situat pe strada Emanoil Porumbaru
  • {literal}{/literal} băi

De vânzare
2.600.000 €
Ultimele ştiri
De weekend
Curs BNR
1 EUR5.0634 +0.00020.00 %
1 USD4.2848 -0.0256-0.59 %
1 GBP5.8462 -0.0123-0.21 %
1 CHF5.4177 -0.00010.00 %

Curs BNR oferit de cursvalutar.ro

News.ro
Playtech.ro
3 CAMERE - DISCOUNT - 12% DIRECT DE LA DEZVOLTATOR - PIPERA
  • {literal}{/literal} dormitoare
  • {literal}{/literal} băi

De vânzare
129.030 €
Cele mai citite