VW își extinde piața mașinilor electrice și lansează modelul ID.3 în China

VW își extinde piața mașinilor electrice și lansează modelul ID.3 în China
scris 3 sep 2021

Cel mai vândut automobil electric al mărcii VW a fost lansat și pe piața din China, la salonul auto din Chendu, China, marcând intrarea pe cea mai mare piață din lume cu cel mai accesibil vehicul electric al mărcii.

Volkswagen ID.3, cel mai accesibil automobil al familiei ID, este disponibil în acest moment pentru precomenzi în China, modelul fiind lansat, odată cu salonul auto din Chengdu, pe cea mai mare piață auto din lume. VW își deschide perspective uriașe pentru vehiculele electrice odată cu acest pas, datorită cererii foarte mari de astfel de mașini în China. VW vinde deja pe această piață SUV-urile ID.4.X și ID.6 X, produse în uzina din Anting, împreună cu partenerii locali. VW ID.3 va începe livrările către clineți încă de la finalul acestui an, ceea ce va contribui la rezultatele companiei la finalul lui 2021.

„Ofensiva globală a electrificării Volkswagen cîștigă rapid noi vârfuri. După ID.4 și ID.6, acum lansăm ID.3 ca aal treilea model de serie în China într-un interval de șase luni. Subliniem astfel ambiția noastră de a ocupa o poziție de lider pe piața de vehicule electrica în China, la fel ca în Europa”, a declarat Ralf Brandstatter, CEO al mărcii VW.

Lnsarea oficială pe piață, care marchează deschiderea comenzilor și începerea livrărilor se va face începând cu luna octombrie, iar până la sfârșitul anului compania estimează că până la finalul anului va livra între 80.000 și 100.000 de automobile electrice clienților chinezi, sub rezerva evoluției crizei de semiconductori.

ULTIMA ORĂ TABEL Dacia Sandero a depășit VW Golf și a devenit cea mai vândută mașină din Europa CITEȘTE ȘI ULTIMA ORĂ TABEL Dacia Sandero a depășit VW Golf și a devenit cea mai vândută mașină din Europa

„Cu ID.3, oferim acum clienților un produs în importantul segment compact și, în combinație cu alte modele ID, suntem capabili să acoperim o cotă mare de piață”, a declarat Stephan Wollenstein, CEO VW China.

Volkswagen și-a propus ca, în cadrul strategiei 2030, să-și crească cota de vehicule electrice în portofoliul său la 70% în Europa și la 50% în America de Nord și China.

În prima jumătate a acestui an, VW a livrat aproape de trei ori mai multe vehicule electrice la nivel global decât în anul anterior, în pofida crizei cipurilor, respectiv un volum total de 160.000 unități, dintre care 93.000 mașini complet electrice și circa 66.000 plug-in hybrid. În Europa, marca a urcat la o pondere pe piața de vehicule electrice de 15,4%.

viewscnt
Afla mai multe despre
vw id.3
vw electrice
piata auto china