Garanti BBVA a înregistrat o creștere cu 61% a numărului de tranzacții efectuate de clienții săi persoane fizice prin aplicația de telefon mobil în perioada 16 martie - 16 aprilie, față de aceeași perioadă a anului trecut. Pentru toate canalele digitale, mobile și online, numărul tranzacțiilor persoanelor fizice a crescut cu peste 36%, în timp ce volumul acestora a urcat cu 25%, comparativ cu aceeași perioadă din 2019.
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
În aceeași perioadă de referință, clienții de retail ai Garanti BBVA au folosit soluția de mobile banking în special pentru a efectua plăți - 62% din total, o creștere de 5 puncte procentuale față de aceeași perioadă a anului trecut.
CITEȘTE ȘI ULTIMA ORĂ Fitch retrogradează UniCredit Bank și înrăutățește perspectiva pentru ratingurile Băncii Transilvania și Garanti Bank, în contextul pandemiei“În prezent, suntem a șasea bancă din România în ceea ce privește penetrarea canalelor digitale și depunem eforturi în fiecare zi pentru a menține nivelul ridicat de încredere al clienților noștri”, a declarat Anca Motcă - Director General Adjunct, Garanti BBVA România.
Acționarii Garanti România, Garanti BBVA Turcia (TGB), respectiv ce Banco Bilbao Vizcaya Argentaria (BBVA) au 8,7 milioane, respectiv 33,3 milioane de clienți digitali.
La finele anului 2018, Garanti România avea active de 10,26 miliarde de lei și o cotă de piață de 2,27%.