Raiffeisen: Clienții au deja opțiunea de suspendare a ratelor timp de 3 luni. Găsim soluții individualizate, inclusiv pentru companii

Raiffeisen: Clienții au deja opțiunea de suspendare a ratelor timp de 3 luni. Găsim soluții individualizate, inclusiv pentru companii
Mihai Baniţă
Mihai Baniţă
scris 16 mar 2020

Clienții Raiffeisen Bank au deja opțiunea de suspendarea a ratelor pentru o perioadă de până la 3 luni prin prevederile contractuale. Cei care nu au o astfel de clauză și au dificultăți la plata ratelor ca urmare a efectelor economice a epideimei de coronavirus pot contacta banca pentru a obține o soluție individualizată. Totodată, banca anunță că va găsi soluții și pentru firmele cu credite care au dificultăți și va reduce la 0 comisionul de încasare prin POS până la 30 aprilie.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Raiffeisen Bank se alătură băncilor care comunică înlesniri pentru clienții cu dificultăți în plata ratelor în această perioadă. Banca cu capital austriac arată că pentru cei mai mulți debitori există deja opțiunea de suspendare a ratelor printr-o clauză contractuală.

“Clienții persoane fizice ai băncii care  au  credite în derulare au, majoritatea, posibilitatea prevăzută deja în contracte, de a opta pentru o amânare de până la 3 luni la plata ratelor. În același timp, pentru clienții care nu au o astfel de opțiune, dar au dificultăți temporare la plata ratelor, vom găsi soluții individualizate. Ambele categorii de clienți sunt rugate să  sune la 0800800555 (de luni până vineri intre 9.00-20.00)”, anunță Raiffeisen.

BRD oferă gratuit, timp de trei luni, serviciile de Internet și Mobile Banking în contextul crizei coronavirus CITEȘTE ȘI BRD oferă gratuit, timp de trei luni, serviciile de Internet și Mobile Banking în contextul crizei coronavirus

Banca mai anunță că va discuta și cu clienții companii care au dificultăți, prioritare fiind acum cele din industriile cele mai afectate, pentru a găsii soluții pentru susținerea acestora.

Firmele vor beneficia și de comision 0 la încasările prin POS până la 30 aprilie, pentru a încuraja plățile electronice la comercianți.

Banca vă discuta cu partenerii și furnizorii săi pentru a reduce termenele de plata a produselor și serviciilor livrate, tot în ideea de a-i ajuta în aceasta perioadă, mai arată Raiffeisen.

Banca mai anunță și că angajații din Centrală și din agenții care intră în categoriile de risc precizate de autorități lucrează de acasă sau deloc.

Totodată, a fost schimbat programul a 11 agenții din mall-uri și centre comerciale, ia unele unități s-ar putea închide pentru anumite perioade de timp.

CEC Bank și Banca Românească au anunțat suspendarea ratelor persoanelor fizice pentru o perioadă în contextul epidemiei.

viewscnt
Afla mai multe despre
raiffeisen bank
suspendare rate
coronavirus