Din august, în magazinele LG din Coreea de Sud vor putea fi găsite produse Apple, conform unei înțelegeri dintre cele două companii.
După ieșirea de pe piața smartphone-urilor, LG și-a dat seama că vor exista spații goale în magazinele sale, spații pe care trebuie să le umple și să le monetizeze într-un fel. Soluția aleasă a fost colaborarea Apple, rivalul rivalului Samsung.

28 mai Maratonul Fondurilor Europene
4 iunie Eveniment Profit.ro - Piața imobiliară între șocuri și oportunități - Ediția a V-a
În urma a mai bine de o lună de negocieri, conform presei coreene, Apple și LG au ajuns la un numitor comun privind disponibilitatea produselor Apple, în frunte cu iPhone-urile, în numeroasele magazine deținute de LG.
Dincolo de banii pe care Apple îi va plăti pentru ca produsele sale să fie vândute în magazinele LG, cea mai spinoasă chestiune în timpul negocierilor a fost cea a produselor pe care ambele companii le vând.

LG nu a vrut ca, alături propriile laptopuri, să fie vândute laptopurile Apple. În cele din urmă compania coreeană a avut câștig de cauză, iar Mac-urile au ieșit din schemă. Astfel, în magazinele LG vor fi vândute smartphone-uri, tablete și ceasuri Apple.
LG deține peste 400 de magazine în Coreea de Sud, iar înțelegerea oferă Apple o expunere masivă într-una din cele mai tehnologizate țări, cu o rată foarte mare de penetrare a dispozitivelor smart.