Din august, în magazinele LG din Coreea de Sud vor putea fi găsite produse Apple, conform unei înțelegeri dintre cele două companii.
23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
După ieșirea de pe piața smartphone-urilor, LG și-a dat seama că vor exista spații goale în magazinele sale, spații pe care trebuie să le umple și să le monetizeze într-un fel. Soluția aleasă a fost colaborarea Apple, rivalul rivalului Samsung.
CITEȘTE ȘI Digitalizarea a devenit o prioritate și pe piața imobiliară. Sectorul proptech este propulsat de pandemieÎn urma a mai bine de o lună de negocieri, conform presei coreene, Apple și LG au ajuns la un numitor comun privind disponibilitatea produselor Apple, în frunte cu iPhone-urile, în numeroasele magazine deținute de LG.
Dincolo de banii pe care Apple îi va plăti pentru ca produsele sale să fie vândute în magazinele LG, cea mai spinoasă chestiune în timpul negocierilor a fost cea a produselor pe care ambele companii le vând.
CITEȘTE ȘI Claim Expert Services SRL under new management since 1. July 2021LG nu a vrut ca, alături propriile laptopuri, să fie vândute laptopurile Apple. În cele din urmă compania coreeană a avut câștig de cauză, iar Mac-urile au ieșit din schemă. Astfel, în magazinele LG vor fi vândute smartphone-uri, tablete și ceasuri Apple.
LG deține peste 400 de magazine în Coreea de Sud, iar înțelegerea oferă Apple o expunere masivă într-una din cele mai tehnologizate țări, cu o rată foarte mare de penetrare a dispozitivelor smart.