Meta va identifica pe rețelele sale de socializare orice imagine generată de inteligența artificială

Meta va identifica pe rețelele sale de socializare orice imagine generată de inteligența artificială
Profit.ro
Profit.ro
scris 6 feb 2024

Compania Meta, condusă de Mark Zuckerberg, a început să eticheteze imaginile fotorealistice create cu Meta AI încă de la lansare, astfel încât oamenii să știe că sunt „Imaginate cu AI”, potrivit unui comunicat al companiei. Meta lucrează cu partenerii din industrie la standarde tehnice comune pentru identificarea conținutului AI, inclusiv video și audio.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

În lunile următoare, Meta va eticheta imaginile pe care utilizatorii le vor posta pe Facebook, Instagram și Threads, atunci când acestea vor fi detectate că au fost generate de AI, arată G4Media.ro.

YouTube va dezvolta, până la urmă, o aplicație pentru Vision Pro CITEȘTE ȘI YouTube va dezvolta, până la urmă, o aplicație pentru Vision Pro

Atunci când imaginile fotorealistice sunt create cu ajutorul funcției Meta AI, compania face mai multe lucruri pentru a se asigura că oamenii știu că este implicată AI, inclusiv prin plasarea unor repere vizibile pe care utilizatorii le pot vedea pe imagini, precum și a unor semne invizibile și metadate încorporate în fișierele de imagine.

Meta adaugă o funcție prin care utilizatorii pot dezvălui atunci când partajează clipuri video sau audio generate de inteligența artificială, astfel încât să le poată fi adăugată o etichetă. Utilizatorii vor fi obligați să utilizeze acest instrument de informare și etichetare atunci când postează conținut organic cu un videoclip fotorealistic sau un sunet audio realistic, care a fost creat sau modificat digital, iar Meta poate aplica sancțiuni dacă nu fac acest lucru, potrivit comunicatului citat.

În cazul în care compania decide că acel conținut creat sau modificat digital (imagistic, video sau audio), determină un risc deosebit de ridicat de a înșela în mod substațial publicul cu privire la o chestiune importantă, poate adăuga o etichetă mai proeminentă, astfel încât oamenii să aibă mai multe informații și context.

viewscnt
Afla mai multe despre
meta
inteligența artificială