Peste 600 de angajați Orange România vor fi instruiți în competențe digitale de o companie indiană

Peste 600 de angajați Orange România vor fi instruiți în competențe digitale de o companie indiană
scris 11 iun 2018

Startup-ul indian din domeniul educației digitale Simplilearn va instrui peste 600 de angajați ai Orange România în domenii precum marketing digital și comunicare, social media și inteligență artificială (AI).

Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată cu mult înainte pe Profit Insider

Cele două companii au încheiat un parteneriat în acest sens, Simplilearn urmând să ofere cursuri online angajaților Orange România.

Potrivit acordului, peste 600 de angajați Orange vor învăța competențe digitale în domeniile marketing digital și comunicare, social media, user experience (UX)/user interface (UI) design - experiențe ale utilizatorilor/interfață utilizator - și inteligență artificială (AI).

Facebook a făcut publice postările private a 14 milioane de utilizatori CITEȘTE ȘI Facebook a făcut publice postările private a 14 milioane de utilizatori

Simplilearn, start-up fondat în 2009 de antreprenorii indieni Krishna Kumar și Kashyap Dalal, oferă cursuri online certificate pentru profesioniști, în domenii precum securitatea cibernetică, cloud computing, project management, big data și AI&Machine Learning.

Compania are sedii în Bangalore, India și San Francisco, SUA și peste 2.000 de instructori calificați. Printre clienții Simplilearn se numără Amazon, Accenture, Visa, KPMG, PepsiCo și General Electric (GE).

În 2015, Simplilearn a atras 15 milioane de dolari într-o rundă de finanțare Serie C, de la Mayfield Fund și investitorii existenți Kalaari Capital și Helion Venture Partners.

viewscnt

Informaţiile publicate de Profit.ro pot fi preluate doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea în lead a sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor.

Afla mai multe despre
orange romania
simplilearn
cursuri online
angajati
marketing digital
inteligenta artificiala