Începând de anul viitor, AI-ul dezvoltat de Perplexity va deveni parte a interfeței de comunicare din Snapchat, unde utilizatorii vor putea pune întrebări și realiza conversații cu chatbot-ul.
Perplexity va plăti pentru asta 400 de milioane de dolari, a anunțat CEO-ul Snap Evan Spiegel, care a mai spus că suma va contribui la creșterea veniturilor companiei începând de anul viitor.
Spiegel a mai spus că nu este un acord exclusiv și că este posibil ca Snap să realizeze acorduri similare și cu alți producători de AI.
Snapchat are deja propriul chatbot de inteligență artificială generativă, numit MyAI. Acesta folosește modele dezvoltate de OpenAI și Google, urmând a continua să funcționeze în paralel cu Perplexity.
Snap lucrează în prezent la un generator de video bazat pe AI, care va permite utilizatorilor să comande crearea unor scurte clipuri video, pe care să le posteze, apoi, în cadrul rețelei.
Perplexity, de cealaltă parte, nu este la primul parteneriat de acest gen, având înțelegeri similare prin care AI-ul dezvoltat a fost sau va fi integrat în Firefox și pe televizoarele Samsung.















