Val de demisii la Twitter după ultimatumul de fidelitate dat de Elon Musk, compania „închide birouri”

Val de demisii la Twitter după ultimatumul de fidelitate dat de Elon Musk, compania „închide birouri”
Profit.ro
Profit.ro
scris 18 nov 2022

Compania Twitter se luptă să-și păstreze angajații, după ce Elon Musk i-a pus să semneze un document de fidelitate prin care să se angajeze să lucreze mai mult și mai intens. Criza de la Twitter a atins noi cote, deoarece sute de angajați au respins acest ultimatum, ceea ce duce la scăderea capacității de operare a platformei, potrivit The Guardian.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Pe măsură ce compania și-a închis temporar birourile pentru personal, utilizatorii Twitter au început să renunțe la conturi și să se conecteze la alte platforme, scrie News.ro.

Amazon a anunțat concedieri masive, cea mai importantă mișcare de acest fel din istoria companiei CITEȘTE ȘI Amazon a anunțat concedieri masive, cea mai importantă mișcare de acest fel din istoria companiei

#RIPTwitter, #TwitterDown, Mastodon și Myspace au fost toate în tendințe pe platformă după expirarea termenului ultimatumului lui Musk prin care cerea angajaților rămași să lucreze „mai multe ore la intensitate mare” sau să plece. Se estimează că sute de angajați au optat să plece.

Printre cei care au ales să plece sunt mulți ingineri responsabili cu remedierea erorilor și prevenirea întreruperilor aplicației, ceea ce ridică întrebări cu privire la stabilitatea platformei pe fondul pierderii angajaților și provoacă dezbateri în rândul managerilor cu privire la cine ar trebui să fie rugat să se întoarcă, au spus actualii și foștii angajați.

După ce numărul celor care au refuzat să semneze a devenit mai mare decât era anticipat, Musk a transmis o notă de revenire la birou pe care a emis-o în urmă cu o săptămână, spunând angajaților joi că li se va permite să lucreze de la distanță dacă managerii lor ar garanta că aduc „o contribuție excelentă”.

Twitter a anunțat ulterior prin e-mail că va închide „clădirile noastre de birouri” și va dezactiva accesul la insigne angajaților până luni, conform The New York Times.

YouTube anunță funcții de shopping pentru formatul Shorts CITEȘTE ȘI YouTube anunță funcții de shopping pentru formatul Shorts

Online, utilizatorii speculau că site-ul s-ar putea prăbuși în câteva ore sau zile.

Joi seară, versiunea aplicației Twitter folosită de angajați a început să încetinească, potrivit unei surse, care a estimat că versiunea publică a Twitter riscă să se prăbușească în timpul nopții. Website DownDetector a raportat o creștere semnificativă a notificărilor din partea utilizatorilor privind problemele de pe site.

„Dacă se prăbușește, nu mai rămâne nimeni care să repare lucrurile în multe domenii”, a spus persoana, care a refuzat să fie numită de teama răzbunării.

Vestea a provocat multă nemulțumire pe platformă și a determinat mulți utilizatori să se conecteze la conturile lor de pe Instagram sau Mastodon ca alternativă.

Alexandria Ocasio-Cortez, membră a Camerei Reprezentanților, a scris pe Twitter că poate fi găsită pe Instagram sau pe e-mail.

De asemenea, conturi oficiale ale guvernului au început să găsească alternative.

Musk a postat un meme în care râde de așteptata dispariție a platformei și a spus că utilizarea Twitter a fost la „cel mai înalt nivel”, lucru pentru care a învinovățit mass-media.

De când Musk, care este și CEO al Tesla și SpaceX, a preluat conducerea la 28 octombrie, el a anunțat schimbări majore planificate pentru Twitter.

O schimbare pentru care a insistat să fie lansată rapid, numită Twitter Blue pentru verificare, a trebuit totuși să fie anulată. Serviciul de abonament Blue, de 7,99 dolari/lună, le permitea oamenilor să plătească pentru o bifă albastră care arăta ca marca rezervată anterior, pentru a asigura că un cont a fost verificat sau că este oficial.

O mulțime de imitatori au cumpărat bife ale abonaților plătiți, pentru a se prezenta drept celebrități, mărci și politicieni legitimi și, în unele cazuri, au postat informații false despre companii.

viewscnt
Afla mai multe despre
twitter
elon musk