Pe lângă reclamele introduse recent, clona de TikTok a YouTube va oferi și funcții de shopping prin care utilizatorii vor putea cumpăra produse.
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
YouTube încearcă să-și diversifice sursele de venit, în condițiile unei piețe de advertising slăbite, prin lansarea unor funcții de shopping dedicate formatului Shorts.
În timp ce navighează vertical printre clipurile video scurte, utilizatorii vor vedea produse promovate pe care le vor putea achiziționa - aceasta este ideea noilor opțiuni de shopping prezentate de YouTube.
Acestea sunt disponibile în prima fază doar în Statele Unite, Canada, India, Brazilia și Australia.
Piața este așteaptă să crească la peste 2 trilioane de dolari până în 2025, însă, până acum, cel mai mare succes l-a avut în China. Cumpărăturile prin platformele sociale au generat anul trecut în această țară 352 de miliarde de dolari.
Secțiunea Shorts are peste 1,5 miliarde de utilizatori, peste cei 1 miliard de utilizatori cu care se laudă TikTok.
De anul viitor, YouTube va plăti creatorilor de conținut și 45% din veniturile generate de reclamele afișate în cadrul formatului Shorts.