Amazon a început să reducă numărul de articole pe care le vinde sub marcă proprie, pe fondul vânzărilor slabe

Amazon a început să reducă numărul de articole pe care le vinde sub marcă proprie, pe fondul vânzărilor slabe
Profit.ro
Profit.ro
scris 18 iul 2022

Amazon.com a început să reducă numărul de articole pe care le vinde sub marcă proprie, pe fondul vânzărilor slabe, potrivit unor persoane apropiate situației, citate de Wall Street Journal, transmite Reuters.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Compania a discutat, de asemenea, posibilitatea de a renunța în totalitate la afacerea sub marcă privată, pentru a reduce presiunea legată de reglementări, potrivit WSJ.

FOTO Compania Iulius, controlată de Iulian Dascălu, a deschis primul său proiect de retail de proximitate, Family Market CITEȘTE ȘI FOTO Compania Iulius, controlată de Iulian Dascălu, a deschis primul său proiect de retail de proximitate, Family Market

Cu toate acestea, Amazon a spus că nu s-a gândit niciodată să închidă afacerea sub marcă privată, scrie News.ro.

”Continuăm să investim în acest domeniu, așa cum au făcut de zeci de ani mulți dintre concurenți noștri din sectorul de retail și care continuă să o facă și astăzi”, a spus purtătorul de cuvânt al Amazon.

Vânzările dezamăgitoare pentru multe dintre articolele mărcii proprii au determinat parțial decizia de a le reduce, se arată în articolul WSJ.

În ultimele șase luni, conducerea Amazon a instruit, de asemenea, echipa sa de la divizia de retail sub marcă proprie să reducă lista de articole și să nu mai repete comenzile pentru multe dintre ele, discutând totodată despre reducerea sortimentului său sub marcă proprie în Statele Unite cu mai mult de jumătate.

Decizia a fost luatăă după o evaluare a afacerii de către Dave Clark, un director vechi al Amazon, care a preluat funcția de șef al afacerii globale de consumatori în ianuarie 2021.

Afacerea companiei sub marcă proprie a stârnit controverse, Comisia Europeană acuzând Amazon, în 2020, că își folosește dimensiunea, puterea și datele pentru a-și promova propriile produse și pentru a obține un avantaj nedrept față de comercianții rivali care folosesc și platforma sa.

Gigantul american de vânzări cu amănuntul online s-a oferit acum să se abțină de la utilizarea datelor vânzătorilor pentru propria afacere de vânzare cu amănuntul și pentru produsele sale sub marcă privată.

viewscnt
Afla mai multe despre
amazon
vanzari