Retailerul suedez de haine și accesorii H&M lansează magazine online pentru cinci noi mărci în România, în cadrul strategiei de extindere a comerțului electronic pe piețele europene, anunțată săptămâna trecută de Profit.ro ca fiind pregătită.
23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
Astfel, mărcile COS, Weekday, Monki, & Other Stories și ARKET sunt disponibile pentru clienții din România începând de astăzi, fiecare cu propriul marketplace online.
CITEȘTE ȘI Coronavirusul afectează dramatic vânzările Jumbo, inclusiv în România. Magazinele programate pentru 2020 - amânateLansări online sunt programate, tot astăzi, și pentru Bulgaria, Cipru și Grecia, în timp ce clienții din Estonia, Letonia, Lituania, Luxemburg și Croația au putut comanda produse sub aceste mărci începând cu 14 mai.
În prezent, H&M livrează îmbrăcăminte și accesorii sub cele cinci mărci în 19 țări, având și o rețea de peste 100 de magazine fizice.
Grupul suedez a raportat o scădere de 57% a vânzărilor în perioada 1 martie – 6 mai, după ce a fost nevoit să închidă aproximativ 80% dintre magazinele fizice în contextul pandemiei de coronavirus. Vânzările online au crescut cu 32% în aceeași perioadă.
Mai multe magazine au fost redeschise în anumite piețe începând cu finele lunii aprilie, însă H&M notează că vânzările au fost nesemnificative. La acest moment, un număr de 3.050 de magazine (60%) dintr-un total de 5.061 sunt în continuare închise.
“Pentru a compensa evoluția negativă a vânzărilor, o serie de măsuri rapide și viguroase sunt implementate pe segmentele achizițiilor, investițiilor, chiriilor, personalului și finanțării”, potrivit grupului.
H&M, cu aproape 180.000 de angajați la nivel global, a obținut vânzări de 232,76 miliarde de coroane suedeze (circa 22 miliarde euro) în anul fiscal 2019, în creștere cu 11% raportat la anul anterior. Grupul suedez este al doilea mare retailer de modă din lume, după proprietarul Zara, grupul spaniol Inditex.