EXCLUSIV CONFIRMARE Retailerul german TEDi, unul dintre cele mai mari lanțuri de magazine din Germania, care vinde la 1 euro - prima deschidere în România: Avem obiective ambițioase de expansiune

EXCLUSIV CONFIRMARE Retailerul german TEDi, unul dintre cele mai mari lanțuri de magazine din Germania, care vinde la 1 euro - prima deschidere în România: Avem obiective ambițioase de expansiune
Emil Popescu
Emil Popescu
scris 12 mar 2022

Retailerul german TEDi, specializat în vânzarea de produse nealimentare, va deschide la 17 martie primul magazin din România, în Baia Mare Shopping Park, și anunță “obiective ambițioase” de expansiune pe piața românească.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată cu mult înainte pe Profit Insider

Unitatea va avea o o suprafață de aproape 800 metri pătrați și va pune la dispoziția clienților obiecte de decor, de uz casnic, de papetărie și de artizanat.

“Magazinul este proiectat în concordanță cu conceptul nostru de mobilier nou și modern: podelele de design urban și iluminatul LED puternic, eficient din punct de vedere energetic. Vom continua să ne urmărim obiectivele ambițioase de expansiune în România”, a transmis compania pentru Profit.ro.

7 zile, 7 nopți și 7 experiențe de trăit în Malta, Insula Mierii CITEȘTE ȘI 7 zile, 7 nopți și 7 experiențe de trăit în Malta, Insula Mierii

Planurile privind intrarea companiei în România au fost anunțate în premieră de Profit.ro la începutul anului 2021. În decembrie, TEDi a confirmat operațiunea pentru Profit.ro și a prezentat detalii privind planurile de dezvoltare.

TEDi are 2.400 de magazine și aproximativ 20.000 de angajați în Germania, Austria, Marea Britanie, Slovenia, Slovacia, Spania, Croația, Italia, Polonia și Cehia. În ultimii ani, retailerul, cunoscut pentru vânzarea de produse la prețul de 1 euro, a derulat o strategie agresivă de extindere în regiune, intrând, pe rând, în Croația, Polonia și Cehia.

viewscnt
Afla mai multe despre
tedi deschidere magazin