H&M continuă să crească în România

H&M continuă să crească în România
Florentina Dragu
Florentina Dragu
scris 28 sep 2018

Retailerul suedez de haine și accesorii H&M și-a majorat cu 14% vânzările din România în primele nouă luni ale anului fiscal (1 decembrie 2017-31 august 2018), până la 1,96 miliarde de coroane suedeze (189,56 milioane euro), de la 1,72 miliarde de coroane în intervalul similar al anului fiscal precedent.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

1 aprilie - Profit Health.forum Radiografia cheltuielilor din sănătate - cu sprijinul: Arpim, Bristol Meyers Squibb, Roche, Stada, MSD, UCB Pharma Romania
9 aprilie - Eveniment Profit.ro - Investiții vs Deficit: Provocări și riscuri sub impactul datoriei și deficitelor publice în creștere
23 aprilie - Maratonul de Educație Financiară

În trimestrul al treilea, vânzările suedezilor pe piața locală au crescut cu 12%, de la 630 milioane de coroane la 705 milioane de coroane (68,13 milioane euro).

Exprimate în lei, vânzările au crescut cu 11% la nouă luni și cu 7% în cel de-al treilea trimestru. Datele includ TVA.

Grupul sud-african Ascendis are succes în primul an de la preluarea celui mai mare jucător din România pe piața suplimentelor alimentare. România - piața externă cu cea mai rapidă creștere CITEȘTE ȘI Grupul sud-african Ascendis are succes în primul an de la preluarea celui mai mare jucător din România pe piața suplimentelor alimentare. România - piața externă cu cea mai rapidă creștere

H&M avea 56 de magazine în România la finele lunii august, număr neschimbat raportat la finele anului fiscal 2017.

Global, compania a raportat vânzări în urcare cu 3%, de la 173,29 miliarde de coroane la aproximativ 178,82 miliarde de coroane (17,27 miliarde euro), susținute de expansiunea pe noi piețe, printre care Ucraina, precum și de creșterea vânzărilor online, segment care a avansat cu peste o treime.

Profitul grupului a scăzut însă cu 25,3%, până la 9,1 miliarde de coroane (880,4 milioane euro), de la circa 12,2 miliarde de coroane în primele nouă luni din anul fiscal 2017.

Acțiunile H&M s-au apreciat cu 10,4% după publicarea rezultatelor financiare, după ce retailerul și-a reiterate estimările privind redresarea principalilor indicatori de performanță.

“Schimbările rapide din industria modei continuă, iar H&M se află într-o perioadă de tranziție. Activitatea noastră de transformare a contribuit la o îmbunătățire treptată a vânzărilor, cu o creștere a cotei de piață în majoritatea piețelor în trimestrul al treilea”, a spus Karl-Johan Persson, directorul general al H&M.

Rețeaua H&M cuprindea 4.841 de magazine la finele lunii august, în creștere de la 4.553 de magazine după primele opt luni din 2017, din care 247 erau operate în franciză.

Până la finele anului, grupul suedez vrea să deschidă încă aproximativ 140 de magazine, în particular pe piețele emergente.

viewscnt
Afla mai multe despre
h&m
vanzari
rezultate
imbracaminte
fashion