Retailerul german Kaufland a lansat, în toate magazinele rețelei, produse K-Vreau din România, realizate exclusiv de producători și furnizori locali, prezentând-o ca prima marcă proprie a companiei realizată integral la nivel local și pentru România.
23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
Marca include circa 80 de produse, de la alimente de bază, lactate, sucuri și până la preparate cu specific local.
CITEȘTE ȘI EXCLUSIV Guvernul crește de la 1 ianuarie, cu 25%, salariile brute ale personalului plătit din fonduri publiceDesign-ul ambalajului este inspirat din motivele tradiționale românești.
Recent, Kaufland a anuțat că va prelua integral porci de la jumătate dintre fermierii mici și mijlocii din România, într-un program național denumit "carne de porc 100% românească", având ca scop declarat creșterea ponderii în care carnea de porc autohtonă este prezentă la raft în magazinele brandului.
Grupul german Kaufland, liderul pieței locale de retail, a obținut în România o cifră de afaceri de 9,69 miliarde lei (2,13 miliarde euro) în 2016.
Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 1.250 de magazine în șapte țări și o rețea de 116 magazine în România.