Loco, magazinele pentru zona rurală ale Profi, se apropie de 40 de unități

Loco, magazinele pentru zona rurală ale Profi, se apropie de 40 de unități
scris 23 iun 2016

Retailerul Profi, deținut de fondul de investiții polonez Enterprise Investors, a deschis două noi magazine Loco, format destinat zonei rurale, și a ajuns la 39 de unități sub acest brand și o rețea totală de 409 magazine la nivel național.

Cel două magazine Loco inaugurate de Profi sunt situate în localitățile Cetate și Moțăței din județul Dolj și au suprafețe cuprinse între 355 metri pătrați și 498,8 metru pătrați.

Profi operează trei tipuri de magazine: Standard - cu suprafețe mari și gamă largă de produse, City - cu suprafețe mai mici și cu o gamă mai restrânsă de produse și Loco - destinat localităților rurale.

Proprietarii Miele intenționează să extindă fabrica de la Brașov, investiție estimată la 10 milioane euro CITEȘTE ȘI Proprietarii Miele intenționează să extindă fabrica de la Brașov, investiție estimată la 10 milioane euro

Planurile Profi din acest an presupun investiții de 50 milioane euro pentru deschiderea a peste 130 de magazine, cu scopul de a ajunge la 500 de unități, și pentru extinderea rețelei logistice.

Rețeaua Profi este prezentă în 198 de localități din toate județele și are peste 9.500 de angajați.

Profi a înregistrat anul trecut un profit net de 52,5 milioane lei (11,6 milioane euro), aproape dublu comparativ cu valoarea din 2014, la o cifră de afaceri cu 40% mai mare, de 2,54 miliarde lei (565 milioane euro).

Astfel, 2015 este cel mai bun an din istoria companiei, drept pentru care proprietarul, fondul de investiții polonez Enterprise Investors, a contractat Corporate and Investment Banking să evalueze opțiunile strategice pentru dezvoltarea în continuare a retailerului.

viewscnt
Afla mai multe despre
profi
extindere
rural