Penny, unul dintre cei mai activi retaileri din România, își propune să extindă parteneriatele cu măcelăriile. Retailerul vizează ca numărul magazinelor din rețea care au măcelării să crească de la 135, în prezent, la 375, până în 2029. În prezent, compania colaborează cu 15 parteneri regionali care și-au deschis măcelării în rețeaua sa.
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
Parteneriatele Penny România cu măcelăriile au debutat în 2013.
CITEȘTE ȘI VIDEO PROFIT NEWS TV - Să ajutăm business-ul. Jean Tucan, Organizația Patronală Mamaia Constanța: Turistul trebuie respectat. Ne lovim de dorința românului de a nu munci. Este nevoie de o strategie. Mesaj către investitori și autoritățiPenny România va începe să testeze și specialități în zona București-Ilfov împreună cu partenerul Domidene.
Penny este conceptul grupului german REWE, cu primul magazin deschis pe piața locală în anul 2005. Întreaga rețea este deservită de trei centre logistice situate în localitățile Ștefăneștii de Jos, Turda și Bacău.
În prezent, rețeaua Pnny Market în România este alcătuită din 283 de magazine la nivel național și o echipă dedicată formată din peste 5.300 de angajați.