Retailerul polonez Pepco deschide un nou magazin pe piața locală

Retailerul polonez Pepco deschide un nou magazin pe piața locală
scris 19 sep 2018

Retailerul polonez de tip discount Pepco, comerciant de  haine, accesorii și decorațiuni pentru casă, aflat pe piața locală de 4 ani, deschide un magazin în Unirea Shopping Center din București.

Anterior, Pepco a anunțat că va deschide o unitate și în Unirea Shopping Center din Brașov.

Magazinul va avea 800 de metri pătrați.

Pepco a deschis primele magazine în România la sfârșitul anului 2014, acum având o rețea de aproape 200 de unități.

Tranzacția prin care compania AkzoNobel din Olanda, cu venituri de aproape 10 miliarde euro, preia producătorul român de vopsele Savana - în analiza Concurenței CITEȘTE ȘI Tranzacția prin care compania AkzoNobel din Olanda, cu venituri de aproape 10 miliarde euro, preia producătorul român de vopsele Savana - în analiza Concurenței

Rețeaua acoperă toată țara, iar magazinele sunt amplasate pe lângă retaileri mari, precum Kaufland, dar și în cadrul unor mall-uri sau galerii comerciale, cum sunt Mega Mall București, centrul comercial Arcade București și Ploiești Shopping City.

Compania a deschis primul magazin Pepco în Polonia, în 2004, după care s-a extins în Cehia, Slovacia, Ungaria și România, iar anul acesta urmează Croația și Slovenia. Pepco este parte a holdingului de investiții sud-african Pepkor de 13 ani și a grupului Steinhoff International Holdings Limited de 3 ani.

Pepkor are o rețea de peste 4.000 de magazine sub mai multe branduri, precum Pepco, Pep, Ackermans, Macdan și Best&Less, și aproximativ 38.000 de angajați.

viewscnt

Informaţiile publicate de Profit.ro pot fi preluate doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea în lead a sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor.

Afla mai multe despre
pepco
unirea shopping center