Strategie: Jumbo pregătește un magazin online pentru România și intrarea într-un nou oraș

Strategie: Jumbo pregătește un magazin online pentru România și intrarea într-un nou oraș
Florentina Dragu
Florentina Dragu
scris 18 oct 2019

Retailerul grec de jucării și decorațiuni Jumbo va lansa un magazin online special pentru clienții din România până la finele anului viitor, interval în care estimează că va deschide și două noi hipermarketuri pe piața locală, cu unul mai puțin față de planurile prezentate anterior.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

1 aprilie - Profit Health.forum Radiografia cheltuielilor din sănătate - cu sprijinul: Arpim, Bristol Meyers Squibb, Roche, Stada, MSD, UCB Pharma Romania
9 aprilie - Eveniment Profit.ro - Investiții vs Deficit: Provocări și riscuri sub impactul datoriei și deficitelor publice în creștere
23 aprilie - Maratonul de Educație Financiară

ULTIMA ORĂ Nouriel Roubini, "Dr. Doom", vine în România. Detalii AICIÎ

Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată cu mult înainte pe Profit Insider

Pe lângă hipermarketul din Brașov, ce va fi inaugurat în noiembrie, grupul elen vrea să deschidă, anul viitor, un nou magazin în Craiova, cu o suprafață de 12.000 de metri pătrați. În iulie, grupul elen estima că rețeaua locală va fi extinsă cu trei noi hipermarketuri până la jumătatea anului viitor.

Tot în Craiova va avea sediul și firma care se va ocupa de administrarea magazinului online ce va deservi piața românească, lansarea acestuia fiind estimată pentru ultima lună a anului 2020. Va fi al doilea magazin online al grupului, după cel operat din Grecia.

FOTO Casa de Comerț Agroalimentar Unirea, rețeaua pe care statul vrea să o lanseze în țară, deschide primul magazin din București CITEȘTE ȘI FOTO Casa de Comerț Agroalimentar Unirea, rețeaua pe care statul vrea să o lanseze în țară, deschide primul magazin din București

Jumbo și-a majorat cu peste o treime vânzările din România în anul fiscal încheiat la 30 iunie, de la 100,6 milioane de euro în anul anterior la aproape 133,2 milioane de euro, piața românească contribuind cu 16,4% la vânzările grupului.

Profitul înainte de dobânzi, taxe și investiții a crescut cu 26,2%, până la 41,62 milioane de euro, reprezentând circa 19,6% din rezultatul obținut la nivel de grup.

La finele lunii iunie, retailerul de jucării opera 13 hipermarketuri în România, din care 4 situate în București-Ilfov și câte unul în orașele Timișoara, Oradea, Arad, Ploiești, Pitești, Constanța, Suceava, Bacău și Brăila.

Numărul de angajați pe piața locală a ajuns la 1.197, de la 952 de persoane în iunie anul trecut.

În total, rețeaua Jumbo cuprinde 79 de hipermarketuri, din care 52 în Grecia, 13 în România, 9 în Bulgaria și 5 în Cipru, precum și un magazin online. Grupul mai este activ, prin intermediul unor parteneriate cu companii locale, în Macedonia, Albania, Serbia, Kosovo și Bosnia și Herțegovina.

viewscnt
Afla mai multe despre
jumbo
hipermarket craiova
magazin online
magazine romania
extindere
vanzari