Grupul anglo-olandez din domeniul bunurilor de larg consum Unilever a semnat un acord de achiziționare a brandului Paula’s Choice de la fondul de investiții american TA Associates, tranzacție evaluată la circa 2 miliarde de dolari.
23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
Tranzacția va fi finalizată până la finalul lunii septembrie.
CITEȘTE ȘI Jumbo, lovit de criză, schimbă planul de investiții pentru România. "2020 este un an pierdut. Din păcate, nici pentru 2021 evoluția nu confirmă așteptările."Fondat de Paula Begoun în urmă cu 26 de ani, Paula’s Choice este disponibil în magazinele de beauty din America de Nord, Asia și Europa.
În România, brandul este distribuit prin firma Evora Blue, un business de 7,3 milioane lei anul trecut (de la 4,7 milioane lei în anul precedent) și cu un profit net de 1,6 milioane lei.
În prezent, există șase mărci în portofoliul Unilever Prestige - Dermalogica, Murad, Kate Somerville, REN Skincare, Living Proof și Hourglass - la care se va adăuga acum și Paula’s Choice.
Cu 149.000 de angajați și vânzări de 51 de miliarde de euro anul trecut, gigantul Unilever este prezent în 190 de țări din întreaga lume, cu peste 400 de branduri.