Unilever preia brandul Paula’s Choice, distribuit și în România

Unilever preia brandul Paula’s Choice, distribuit și în România
scris 17 iun 2021

Grupul anglo-olandez din domeniul bunurilor de larg consum Unilever a semnat un acord de achiziționare a brandului Paula’s Choice de la fondul de investiții american TA Associates, tranzacție evaluată la circa 2 miliarde de dolari. 

Tranzacția va fi finalizată până la finalul lunii septembrie.

Jumbo, lovit de criză, schimbă planul de investiții pentru România. \ CITEȘTE ȘI Jumbo, lovit de criză, schimbă planul de investiții pentru România. "2020 este un an pierdut. Din păcate, nici pentru 2021 evoluția nu confirmă așteptările."

Fondat de Paula Begoun în urmă cu 26 de ani, Paula’s Choice este disponibil în magazinele de beauty din America de Nord, Asia și Europa.

FOTO Mercedes lansează noua generație Maybach S-Class, cea mai luxoasă versiune a limuzinei germane CITEȘTE ȘI FOTO Mercedes lansează noua generație Maybach S-Class, cea mai luxoasă versiune a limuzinei germane

În România, brandul este distribuit prin firma Evora Blue, un business de 7,3 milioane lei anul trecut (de la 4,7 milioane lei în anul precedent) și cu un profit net de 1,6 milioane lei.

Unilever preia brandul Paula’s Choice, distribuit și în România

În prezent, există șase mărci în portofoliul Unilever Prestige - Dermalogica, Murad, Kate Somerville, REN Skincare, Living Proof și Hourglass - la care se va adăuga acum și Paula’s Choice.

Unilever are în România activități de import, distribuție și producție, cu fabrici la Suceava (înghețată), Ploiești (detergenți și alimente) și București (alimente).

Cu 149.000 de angajați și vânzări de 51 de miliarde de euro anul trecut, gigantul Unilever este prezent în 190 de țări din întreaga lume, cu peste 400 de branduri.

viewscnt
Afla mai multe despre
unilever
paula’s choice