Între o zi însorită și una ploioasă e o diferență nu doar pentru turistul ajuns la destinație, ci și pentru cei care, cu câteva luni înainte, cumpără acea vacanță. În zilele însorite crește cu până la 30% numărul celor care cumpără pachete turistice, a spus Adriana Goicea, directorul Cocktail Holidays, unul dintre cei mai mari turoperatori din România.
"Zilele cu soare îi motivează pe turiști. Turiștii ar trebui să știe că indiferent cum este vremea la noi, acolo unde merg vor găsi soare", a afirmat Goicea. Ea a arătat că în străinătate e invers: atunci când e urât afară oamenii caută mai intens vacanțe, gândindu-se că acolo unde vor pleca vor găsi soare și cald.

"În general, zilele mohorâte aduc mai puține înscrieri. Nu contează că pleacă în concediu peste o lună sau mai multe. Soarele îi inspiră imediat pe oameni și pornesc în căutarea vacanței", a mai spus Goicea, care a adăugat că turiștii care intră în agenții în zilele însorite aleg vacanțe în Spania, Grecia, Muntenegru, Croația și Portugalia.
Cocktail Holidays, a încheiat anul 2015 cu o cifră de afaceri de peste 15 milioane de euro, cu 3% peste cea obținută în anul precedent, și mai mult de 20.000 de turiști cărora le-a vândut vacanțe.
Prompt Service Travel Company este o companie de familie, românească, înființată în urmă cu 22 de ani. Cocktail Holidays este brandul turistic al Prompt Service Travel, lansat în urmă cu 11 ani. Firma operează zboruri charter în peste 25 de destinații, iar din 2005 a intrat cu zboruri și pe piețele din afara Bucureștiului.