Clienții FAN Courier pot accesa serviciile de curierat direct de pe smartphone, prin intermediul noii aplicații FAN Courier disponibilă în AppStore și Google Play.
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
Compania de curierat a lansat de curând noua versiune a aplicației care permite plasarea unei comenzi, estimarea costului de transport și posibilitatea de generare a AWB-ului direct din aplicație, urmând ca, la sosire, curierul să printeze documentul de transport cu ajutorul imprimantei mobile, prinscanarea QR- codului generat de către client din aplicația mobilă.
CITEȘTE ȘI CONFIRMARE O nouă companie aeriană low-cost vine în România Noua variantă a aplicației oferă clienților acces la majoritatea serviciilor oferite de FAN Courier, cu excepția serviciilor de expediere internațională, opțiunea de livrare Collect Point sau opțiunea de livrare eBOX. Timpii de ridicare pentru comenzile efectuate prin intermediul aplicației sunt similari celor valabili pentru orice altă comandă primită de FAN Courier.
FAN Courier este o companie cu capital integral românesc, fondată în 1998 de Adrian Mihai, Neculai Mihai și Felix Pătrășcanu.
FAN Courier deservește cei peste 50.000 de clienți, majoritatea persoane juridice, cu ajutorul unei echipe formate din peste 5.800 de colaboratoriși a unei flote auto de peste 3.700 de autovehicule.