Grupul Renault a înregistrat un progres considerabil în primul trimestru din acest an, ajungând la un volum de 13,1 miliarde euro, cu peste 25% mai mult decât în perioada similară din 2016.
Renault a anunțat un volum total de vehicule vândute de 873.678 unități, cu 15,8% mai multe decât anul trecut. Atât Renault cât și Dacia au atins vânzări record în intervalul analizat. Cota de piață la nivel global a ajuns la 3,8%, în creștere față de anul trecut.
În Europa, cota de piață a grupului a înregistrat o creștere cu 0,2% puncte, la 10,1%. Vânzările au crescut cu 10%, la 478.706 de vehicule. Marca Renault a vândut cu 10,1% mai multe vehicule, având o cotă de piață de 7,7% (+ 0,1 puncte). Marca Dacia a înregistrat un record de vânzări pe primul trimestru cu 112.457 vehicule îmmatriculate și o cotă de piață 2,4 %. Această creștere de 9,5% se datorează performanței modelului Sandero, lansat la sfârșitul lui 2016. În Franța, Grupul Renault a înregistrat un avans de 5,6%, în timp ce Dacia este lider la vânzările către persoane fizice cu Sandero.
21 mai Maratonul Economia Sustenabilă
28 mai Maratonul Fondurilor Europene

În afara Europei, au fost consemnate creșteri pe linie. În Africa-Orientul Mijlociu-India, îmmatriculările Grupului au fost în creștere de 30,9 %, în India, Renault are 3,6 % cotă de piață și vânzări în creștere de 9,9 %. În Maghreb, vânzările Grupului au crescut cu 13,4% cu o cotă de piață de 41,5 %, în creștere cu 8,3 puncte. În Eurasia, îmmatriculările sunt în creștere cu 6,3 % pe o piață în scădere cu 0,5 %. Cota de piață a Grupului, care include și marca Lada, a crescut cu 1,5 puncte la 24,1 %, mai ales datorită dinamicii mărcii în Rusia. Pe o piață rusă în creștere ușoară (+1 %), pentru prima oară în 4 ani, Grupul a crescut vânzările cu 9,2 % (inclusiv Lada). Marca Renault a atins o cotă de piață de 8,1 % în creștere cu 0,8 puncte.
În regiunea Asia Pacific, îmmatriculările au crescut cu 99,7 % pe o piață în creștere cu 4,6 %. În China, Renault a vândut aproximativ 18 000 de vehicule (față de 3 400 în aceeași perioadă a anului 2016).
În regiunea America, vânzările sunt în creștere cu 19 % pe o piață în creștere cu 9 % și o cotă de piață de 6,3 %, în creștere cu 0,5 puncte.
Cifra de afaceri a Grupului a atins 13 129 milioane de euro (+25,2%). Excluzând impactul consolidării AVTOVAZ, cifra de afaceri a Grupului a crescut de la 19,7% la 12 560 milioane de euro (+18,4 % în afara efectului cursului de schimb).
Cifra de afaceri aferentă activității auto, excluzând AVTOVAZ, a fost de 11 939 milioane de euro (+20,1 %) datorită creșterii volumelor (+9,2 puncte).