Audi renunță la modelele accesibile din gamă

Audi renunță la modelele accesibile din gamă
Gabriel Dogaru
Gabriel Dogaru
scris 10 feb 2022

Marca premium Audi, parte din grupul VW, va renunța la două dintre modelele sale entry-level, accesibile, pentru a se concentra pe zona superioară a gamei, potrivit presei germane.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Șeful mărcii Audi, Markus Duesmann, a declarat cotidianului Handelsblatt că marca nu va mai continua să producă modelele A1 și Q2, odată cu încheierea ciclului de viață al modelelor actuale. „Concret, am decis să nu mai construim A1 și nu va mai fi niciun succesor nici pentru Q2”, a spus Duesmann.

Cefin Trucks, cu afaceri de aproape 90 milioane euro, anunță strategia pe 2022: digitalizare, servicii financiare, creșterea eficientă a vânzărilor, expansiunea rețelei de service. Ford Trucks - lider de piață pe mai multe segmente CITEȘTE ȘI Cefin Trucks, cu afaceri de aproape 90 milioane euro, anunță strategia pe 2022: digitalizare, servicii financiare, creșterea eficientă a vânzărilor, expansiunea rețelei de service. Ford Trucks - lider de piață pe mai multe segmente

Audi A1 a fost lansat în urmă cu 10 ani, ca un concurent premium pentru segmentul B, acolo unde Fiat 500 reușea să magnetizeze piețele din Europa și să câștige foarte mulți bani. Actuala generație, a doua, a fost lansată în 2018 și ar trebui să-și încheie viața în 2025. SUV-ul Q2 se află chiar la prima generație, el fiind lansat în 2016. Are la bază platforma MQB a grupului, mașina având dimensiuni similare și componente comune cu T-Roc, de la VW.

Motivele renunțării țin de strategia mărcii în viitor, care vrea să se concentreze pe modelele care aduc profit mai mare pe unitate. „Ne limităm gama de modele la bază și o extindem în top”, a rezumat CEO-ul Audi strategia mărcii, care trebuie să se alinieze întregii strategii a grupului Volkswagen. În cadrul grupului au fost create noi divizii, în care fiecare marcă are un rol foarte clar stabilit, astfel încât să fie eliminate pe cât posibil cabibalizările de modele care s-au petrecut în trecut.

INTERVIU Josef Reiter, director BMW România: Aici este foarte mult potential în piață. Clienții din România au venituri mai mari decât media europeană. În România vindem cu susul în jos de-a dreptul! CITEȘTE ȘI INTERVIU Josef Reiter, director BMW România: Aici este foarte mult potential în piață. Clienții din România au venituri mai mari decât media europeană. În România vindem cu susul în jos de-a dreptul!

Audi se pregătește să lanseze un nou model electric, de data aceasta o limuzină, nu un SUV, care va dispune de o nouă platformă, cu o nouă arhitectură software. Modelul va fi lansat în 2025, iar mărcile Bentely și Porsche vor avea și ele versiuni proprii dezvoltate pe aceeași platformă.

Markus Duesmann a vorbit și despre strategia pe care grupul a abordat-o în criza semiconductorilor, principala decizie fiind aceea de prioritizare a mașinilor cu profit mai mare pe unitate, care au fost livrate clienților mai repede. Șeful Audi spune că în această perioadă clienții au preferat modelele mai mari și mai bine echipate, ca o posibilă consecință a pandemiei. 

viewscnt
Afla mai multe despre
audi a1
audi q2
audi entry level
audi electric
markus duesmann