BMW anunță vânzări în creștere pentru vehiculele electrice și hibrid, în primul semestru din 2020

BMW anunță vânzări în creștere pentru vehiculele electrice și hibrid, în primul semestru din 2020
Gabriel Dogaru
Gabriel Dogaru
scris 13 iul 2020

BMW Group a publicat datele privind vânzările pe primele șase luni ale anului, precizând că acestea au fost afectate de efectele închiderii temporare a showroom-urilor din lumea întreagă. Compania germană a înregistrat o scădere de peste 20 de procente a livrărilor celor trei mărci din grup.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

BMW, MINI și Rolls Royce au totalizat, în primele șase luni din acest an, 962.575 de vehicule vândute, ceea ce reprezintă o scădere de 23,0% comparativ cu anul anterior. Compania spune însă că cererea pentru mașini electrice și hibrid a crescut în acest an, peste nivelul pieței. De asemenea, grupul a crescut în China, peste cifrele de anul trecut, în ultimele trei luni.

"Urmărim cu atenție dezvoltarea cererii globale și continuăm să planificăm diferite scenarii astfel încât să putem reacționa rapid pe măsură ce regiunile de pe mapamond își revin din pandemia de coronavirus pandemic în ritmuri diferite", a declarat Pieter Nota, membru al Consiliului de Administrație al BMW AG și responsabil pentru clienți, mărci și vânzări. "Observăm o dezvoltare pozitivă în China, unde vânzările noastre din al doilea trimestru au fost din nou mai mari decât cele din anul precedent", a subliniat Nota. "Cererea pentru automobilele noastre electrificate a depășit tendința pieței în prima jumătate a anului. Gama noastră largă de automobile plug-in hybrid și noul MINI Electric înregistrează cerere ridicată în rândul clienților".

BMW a acoperit cea mai mare parte din vânzările grupului, cu 842.153 (-21,7%), în timp ce marca MINI a vândut 118.862 de unități în aceeași perioadă (-31,1%). Cele două mărci au vândut, împreună, 61.652 de automobile electrificate, cu 3,4% mai multe decât în 2019, în perioada similară. În același timp, marca de lux Rolls-Royce a livrat 1.560 de automobile în primul semestru al acestui an, în scădere cu 37,6%. Grupul BMW a mai vândut și 76.707 motociclete (-17,7%).

Doi directori de la Audi și BMW, pe lista scurtă a posibililor CEO ai Jaguar Land Rover CITEȘTE ȘI Doi directori de la Audi și BMW, pe lista scurtă a posibililor CEO ai Jaguar Land Rover

Pe fondul cererii tot mai mari de autovehicule electrice, BMW spune că portofoliul său de automobile a fost electrificat sistematic, „și ocupă un rol de lider în Germania și în lume”. BMW precizează însă că așteaptă nsarea pachetului de susținere din Germania pentru stimularea vânzărilor de automobile electrice. BMW pregătește în acest moment lansarea lui iX3, versiunea electrică a lui X3, iar anul viitor continuă cu i4 și iNEXT. Până în 2023, BMW va lansa 25 de automobile electrificate, din care mai mult de jumătate vor fi complet electrice.

În Europa, grupul a vândut 372.428 autovehicule (-32,3%), din care 40.734 au fost modele electrice și plug-in hybrid, reprezentând aproape 11% tin totalul vânzărilor.

În America, 133.844 de automobile (-30,6%) au fost livrate clienților în primul semestru. Dintre acestea, 121.657 (-29,6%) au fost mașini ale mărcii BMW.

În China, vânzările pentru primele șase luni ale anului au totalizat 329.069 de automobile (-6,0%). Vânzările din al doilea trimestru au fost mai mari cu 17,1% față de anul anterior.

BMW anunță vânzări în creștere pentru vehiculele electrice și hibrid, în primul semestru din 2020

viewscnt
Afla mai multe despre
bmw vanzari
piata auto
mini livrari global
rolls royce
bmw electrice