Dacia a pierdut teren anul trecut în Germania și Franța

Dacia a pierdut teren anul trecut în Germania și Franța
Andra Oprescu
Andra Oprescu
scris 6 ian 2016

Vânzările Dacia au scăzut anul trecut cu 6,4% în Germania, la 45.764 de autovehicule, în timp ce în Franța au înregistrat un declin de 5%, la 97.441 unități, în pofida faptului că ambele piețe auto au consemnat creșteri. Franța și Germania sunt principalele piețe pentru marca Dacia.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

1 aprilie - Profit Health.forum Radiografia cheltuielilor din sănătate - cu sprijinul: Arpim, Bristol Meyers Squibb, Roche, Stada, MSD, UCB Pharma Romania
9 aprilie - Eveniment Profit.ro - Investiții vs Deficit: Provocări și riscuri sub impactul datoriei și deficitelor publice în creștere
23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară

În acest context, Dacia avea anul trecut o cotă de piață de 1,4% pe piața din Germania și de 5,08% în Franța, în scădere de la 1,6%, respectiv 5,7% în 2014.

Luna trecută, înmatriculările Dacia au urcat cu 28% în Franța, la 10.452 de autovehicule, în timp ce în Germania avansul a fost mai modest, de 1,3%, la 3.834 de mașini, potrivit datelor Biroului german de înmatriculări auto și asociației constructorilor auto francezi.

Volkswagen riscă o amendă de până la 80 de miliarde de dolari în SUA CITEȘTE ȘI Volkswagen riscă o amendă de până la 80 de miliarde de dolari în SUA

Grupul Renault, proprietarul Dacia, a înregistrat anul trecut o creștere a vânzărilor de 5,2% în Franța, la 479.945 de unități, echivalentul unei cote de piață de peste 25%. În Germania, producătorul francez (mărcile Renault și Dacia) a înregistrat un avans de 1,3%, la 155.803 unități, ceea ce i-a asigurat o cotă de 4,86% din totalul pieței.

Piața auto din Germania a crescut anul trecut cu 5,6% în Germania, la 3,2 milioane de automobile, cel mai puternic avans din 2009. În Franța piața a urcat cu 6,8%, la 1,92 milioane de mașini.

viewscnt
Afla mai multe despre
dacia
germania
franta
auto
inmatriculari