Vânzările Stellantis au crescut cu 13 procente, la 1,3 milioane de vehicule, principalele motoare de creștere venite din America de Nord și Orientul Mijlociu/Africa, regiuni care au raportat 35% și, respectiv, 21% avans al livrărilor, însă nici Europa nu a stat pe loc, pentru că a înregistrat o majorare de 8 procente a vânzărilor, după cum reiese din documentele consultate de Profit.ro. Singura piață cu scăderi a fost America de Sud, cu -3%.
În total, mărcile Stellantis au livrat cu 152.000 de vehicule mai mult decât în urmă cu un an, marcând preluarea de bun augur a poziției de CEO, de către Antonio Filosa.
În SUA, acolo unde a avut loc o veritabilă revoluție a vânzărilor, volumul livrat s-a ridicat la 403.000 de vehicule, cu peste 100.000 în plus față de 2024, iar reușita a fost girată chiar de Filosa, care răspunde personal de activiatea acestei regiuni. Principala metodă atacată de noul șef al Stellantis a fost reducerea masivă a stocurilor, cu discounturi mari, care au atras rapid clienți către mărcile de bază.
În Europa, chiar dacă avansul nu a fost la fel de mare, lansările modelelor din familia Smart Car, Citroen C3, C3 Aircross, Opel Frontera și Fiat Grande Panda, au reușit să compenseze scăderile pe segmentul LCV.

Volumul din T3 a fost mai mic cu 10% față de cel din trimestrul anterior, dar acesta include și lunile de vară, când producția și vânzările sunt în mod tradițional mai mici. În prima jumătate de an, compania a raportat livrări de 2,6 milioane de vehicule, în scădere cu aproximativ 10% față de anul anterior.
Carlos Tavares, autorul fuziunii dintre PSA și FCA, a demisionat din funcție cu un an înainte de expirarea contractului său, în urma unor tensiuni din relația cu președintele John Elkan, pe marginea situației companiei și, în special, din cauza problemelor din America de Nord.
Divizia formată din Chrysler, Jeep, Dodge și RAM avea și încă mai are probleme istorice, cauzate în special de gamele de modele învechite și cu prea puține modele, iar măsurile adoptate de Tavares au adâncit această situație, în loc să o rezolve, apelând din nou la tăieri de costuri și reduceri de investiții.
Dealerii americani l-au contestat puternic pe Tavares, spunând că a generat „degradarea rapidă” a mărcilor și au cerut acționarilor companiei să intervină.