Aproape 200 de magazine vând prin programul Deschide România, lansat de eMAG

Aproape 200 de magazine vând prin programul Deschide România, lansat de eMAG
Profit.ro
Profit.ro
scris 8 iun 2017

Programul eMAG Deschide România a ajuns la aproximativ 200 de magazine partenere, printre care mici producători, ONG-uri și PFA-uri.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

În program se pot înscrie producători români din diverse domenii de activitate, cu excepția industriei alimentare, care produc exclusiv în România, iar produsele realizate pot fi chiar și articole meșteșugărești, în serii mici. 

Până acum s-au înscris producători din localități precum Aninoasa, județul Hunedoara, Ceplenița, județul Iași, Cetariu din județul Bihor sau Jolotca din județul Harghita. Cele mai multe afaceri din platformă provin din orașe mari precum București, Cluj Napoca, Iași, Brașov și Craiova.

”Sub umbrela eMAG Marketplace am lansat acest program pentru micii producători români, pentru că dorim să îi ajutăm să acceseze o piață de desfacere uriașă pentru bunurile pe care le produc, prin intermediul canalului online eMAG. Prin această platformă le oferim acces instant la milioane de potențiali clienți, indiferent de zona lor de proveniență, în condiții mai mult decât avantajoase pentru ei”, a declarat Florin Filote, director eMAG Marketplace.

Topul retailerilor din bricolaj: Dedeman a depășit în 2016 pragul de 1 miliard de euro după cifra de afaceri CITEȘTE ȘI Topul retailerilor din bricolaj: Dedeman a depășit în 2016 pragul de 1 miliard de euro după cifra de afaceri

Categoriile în care au fost înregistrate cele mai multe vânzări sunt departamentele – Textile și mobilier, Genți & accesorii, Îmbrăcăminte și produse pentru copii. În toate cele 25 de secțiuni în care s-au înscris, micii producători au expus peste 56.000 de produse.

”Exemplele pozitive ale sellerilor din program ne-au demonstrat că pot exista creșteri ale vânzărilor și de 500%. Îi încurajăm pe micii producători să se înscrie pe platformă pentru că sunt la un click distanță de peste 500 000 de clienți unici pe zi”, a declarat Florin Filote, director eMAG Marketplace.

Dante International, operatorul eMAG.ro, cel mai mare retailer electroIT local, a consemnat vânzări în România de 2,02 miliarde de lei în 2016, cu 45% mai mult față de anul precedent. Retailerul înregistrează în propria contabilitate și vânzările din Bulgaria și Ungaria, care însumează 380 milioane de lei.

eMAG este administrat de Dante International, acționarii companiei fiind grupul sud-african Naspers și omul de afaceri Iulian Stanciu, cu o participație sub 23%.

viewscnt
Afla mai multe despre
deschide romania
emag