H&M își ridică vânzările în România și pregătește noi magazine la nivel global

H&M își ridică vânzările în România și pregătește noi magazine la nivel global
scris 5 feb 2019

Vânzările retailerului suedez de haine și accesorii H&M în România au crescut cu 16% anul trecut, la peste 220 milioane de euro, de la circa 191 milioane de euro în anul fiscal anterior.

H&M a raportat vânzări nete de 2,29 miliarde de coroane suedeze (221,6 milioane euro) pe piața românească în anul fiscal 2018 (perioada 1 decembrie 2017 - 30 noiembrie 2018), în creștere cu 16% de la 1,98 miliarde de coroane (190,8 milioane euro) în anul fiscal precedent. Exprimată în lei, creșterea a fost de 12%.

În trimestrul al patrulea, vânzările H&M au avansat cu 21% (15% în lei) față de perioada similară din 2017, de la 536 milioane coroane la 651 milioane coroane (62,8 milioane euro).

EXCLUSIV Primul supermarket modern din România, închis a doua oară într-un an și jumătate. Brandul Supeco, magazin cu prețuri mici, apare în București CITEȘTE ȘI EXCLUSIV Primul supermarket modern din România, închis a doua oară într-un an și jumătate. Brandul Supeco, magazin cu prețuri mici, apare în București

H&M avea 56 de magazine în România la finele lunii noiembrie.

La nivel global, H&M a ajuns la o rețea de 4.968 de magazine pe 71 de piețe, după ce a deschis 375 de noi magazine și a închis 146. Retailerul suedez deține și 47 de magazine online.

În 2019, H&M estimează că va deschide 175 de magazine.

Vânzările grupului au avansat cu 5% anul trecut, la 210,4 miliarde coroane (20,3 miliarde euro), susținute de o creștere de 22% a afacerilor din online, însă profitul net a scăzut cu 21,8%, de la 16,1 miliarde coroane la 12,6 miliarde coroane (1,22 miliarde euro).

viewscnt
Afla mai multe despre
h&m
vanzari
rezultate
magazine