Retailerul suedez H&M anunță o colaborare cu Moschino

Retailerul suedez H&M anunță o colaborare cu Moschino
Andra Oprescu
Andra Oprescu
scris 16 apr 2018

Retailerul suedez de haine și accesorii H&M, prezent și pe piața din România, va colabora cu cei de la casa de modă italiană Moschino, potrivit BBC. Noua colecție va fi disponibilă în magazinele H&M începând cu 8 noiembrie și va include atât articole pentru femei, cât și articole pentru bărbați.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Nu este prima mutare de acest gen a retailerului suedez, care a mai avut în trecut colaborări cu nume precum Stella McCartney sau casa de modă Balmain.

Colecțiile lansate de H&M în colaborare cu case de modă celebre au avut un succes important.

Consiliul Concurenței analizează tranzacția Unilever - Betty Ice CITEȘTE ȘI Consiliul Concurenței analizează tranzacția Unilever - Betty Ice

În toamna anului 2015, colecția vestimentară lansată de H&M în colaborare cu renumita casă de modă franceză Balmain a generat adevărate "lupte" între cumpărătorii din întreaga lume, care s-au îmbulzit pentru a achiziționa produsele concepute de designerul Olivier Rousteing, în timp ce stocurile disponibile online s-au epuizat rapid, inclusiv în România.

Mulți cumpărători au petrecut noaptea dinaintea lansării în fața magazinelor, iar o serie de magazine H&M din Londra, Paris și Sydney au rămas fără niciun articol din colecție la doar câteva ore de la deschidere.

Vânzările retailerului suedez de haine și accesorii H&M în România sunt pe un trend ascendent. Afacerile H&M în România, incluzând TVA, au crescut cu 12% în primul trimestru al anului fiscal (1 decembrie 2017-28 februarie 2018), la 594 milioane de coroane suedeze (58,2 milioane euro), de la 532 milioane de coroane în intervalul similar al anului fiscal precedent.

Global, retailerul suedez a raportat vânzări în scădere cu 1%, de la 54,37 miliarde de coroane la 53,55 miliarde de coroane (5,25 miliarde euro), pe fondul vremii neobișnuit de reci de la începutul anului, care a afectat vânzările de îmbrăcăminte de primăvară.

viewscnt
Afla mai multe despre
moschino
h&m
suedez
retail
haine
colectie
accesorii