STUDIU 93% dintre cumpărătorii online din România achiziționează articole vestimentare cel puțin o dată pe lună

STUDIU 93% dintre cumpărătorii online din România achiziționează articole vestimentare cel puțin o dată pe lună
Profit.ro
Profit.ro
scris 22 iun 2017

93% dintre cumpărătorii online achiziționează articole vestimentare cel puțin o dată pe lună. Dintre aceștia, adevărații pasionați de modă ajung să comande chiar și de șase ori în 30 de zile, arată un studiu realizat de Answear.ro și iSense Solutions.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

1 aprilie - Profit Health.forum Radiografia cheltuielilor din sănătate - cu sprijinul: Arpim, Bristol Meyers Squibb, Roche, Stada, MSD, UCB Pharma Romania
9 aprilie - Eveniment Profit.ro - Investiții vs Deficit: Provocări și riscuri sub impactul datoriei și deficitelor publice în creștere
23 aprilie - Maratonul de Educație Financiară

Pantofii sport sau eleganți sunt articolele vestimentare preferate de 71% dintre cumpărători, în timp ce 49% dintre aceștia optează în primul rând pentru rochii sau genți și rucsacuri.

Sumele cheltuite de români pe site-urile de modă variază între 101 lei pentru o pereche de pantaloni și 257 lei pentru o pereche de pantofi. În medie, o rochie comandată online ajunge să coste cel mult 215 lei, iar o geantă cel puțin 124 lei.

STUDIU 93% dintre cumpărătorii online din România achiziționează articole vestimentare cel puțin o dată pe lună

”Segmentul de fashion online înregistrează una dintre cele mai rapide creșteri din eCommerce-ul local, de aproximativ 50% în fiecare an. Este o categorie ce categoric încă nu și-a atins potențialul maxim”, a declarat Raluca Radu, Country Manager Answear România.

FOTO Hotelul Hefaistos din Covasna va fi scos la vânzare, prin licitație de la peste 4,1 milioane euro CITEȘTE ȘI FOTO Hotelul Hefaistos din Covasna va fi scos la vânzare, prin licitație de la peste 4,1 milioane euro

Principala sursă de informare a cumpărătorilor din mediul online este tot spațiul virtual. Astfel, 68% dintre aceștia apelează la motoarele de căutare pentru a găsi informații despre magazinele online pe care le vizitează și ofertele acestora, în timp ce 54% dintre ei merg pe recomandările primite din partea prietenilor și a cunoștințelor. Aproape tot la fel de mulți, respectiv 51% dintre cumpărători, se informează apelând la canalele de Social Media. Domnii preferă să se informeze și de la emisiunile TV, cu o medie de 24% față de 11% în cazul doamnelor.  

Answear.ro este magazinul online originar din Polonia. Cu o istorie de 7 ani în piața de eCommerce europeană, grupul este prezent în țări precum Cehia, Ungaria și Slovacia. În România, Answear.ro comercializează peste 300 de branduri de haine, încălțăminte și accesorii.

viewscnt
Afla mai multe despre
cumparaturi online
siteuri de moda
comenzi online