Vânzările Brico Depot în România și-au revenit puternic după declinul cauzat de pandemie

Vânzările Brico Depot în România și-au revenit puternic după declinul cauzat de pandemie
Florentina Dragu
Florentina Dragu
scris 27 iul 2020

Vânzările grupului britanic de bricolaj Kingfisher în România și-au revenit puternic începând cu luna mai, după o scădere de peste 14% în aprilie, cauzată de restricțiile impuse pe fondul pandemiei.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Proprietarul lanțului de magazine Brico Depot a raportat o creștere de 25,7% a vânzărilor pe piața locală în mai, raportat la luna similară din 2019, după un declin de 14,3% în aprilie.

Cifrele includ vânzările fostelor magazine Praktiker, cumpărate în 2017 de la omul de afaceri turc Omar Susli și rebranduite ulterior sub umbrela Brico Depot.

Vânzările Jumbo, afectate puternic de pandemie în primul semestru. Prăbușire de 86% în aprilie. Retailerul se pregătește pentru un al doilea val de Covid-19 CITEȘTE ȘI Vânzările Jumbo, afectate puternic de pandemie în primul semestru. Prăbușire de 86% în aprilie. Retailerul se pregătește pentru un al doilea val de Covid-19

Vânzările au continuat să crească în fiecare săptămână de la începutul lunii iunie și până pe 18 iulie, reflectând cererea puternică pentru materiale de bricolaj, arată grupul într-un raport provizoriu înaintea publicării rezultatelor financiare pentru primul semestru al anului fiscal, care se încheie la 31 iulie.

În particular, vânzările din România au avansat cu 30,2% în prima săptămână din luna iunie și cu 28% în prima săptămână din iulie, cu creșteri de peste 15% pentru celelalte săptămâni din intervalul analizat.

La nivel de grup, vânzările Kingfisher au urcat cu 21,6% în perioada 1 mai - 18 iulie comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut, evoluție susținută inclusiv de creșterea acelerată pe segmentul online: +202,1% în mai și +225,2% în iunie.

Kingfisher și-a închis temporar majoritatea magazinelor în martie, pe fondul măsurilor impuse de guverne pentru limitarea răspândirii infecțiilor cu Covid-19, acestea fiind redeschise treptat, începând cu a doua parte a lunii aprilie.

Grupul britanic estimează că va obține un profit mai mare în primul semestru comparativ cu prima jumătate a anului trecut, în pofida unui declin de 3,7% al vânzărilor de la începutul anului fiscal și până pe 18 iulie. Rezultatele pentru primul semestru vor fi publicate în septembrie.

Acțiunile Kingfisher s-au apreciat cu peste 11% în prima parte a tranzacțiilor de astăzi pe bursa de la Londra, pe o piață în scădere.

Fondat în 1982, Kingfisher este cel mai mare retailer de produse DYU din Europa, având 1.360 de magazine în 9 țări și 77.000 de angajați. Portofoliul grupului include mărcile Brico Depot, B&Q, Castorama, Screwfix, Tradepoint și Koçtaș.

viewscnt
Afla mai multe despre
kingfisher
brico depot
vanzari romania
pandemie
coronavirus
covid 19