Vânzările gigantului Alibaba au atins 10 miliarde de dolari în prima oră a Zilei Celibatarilor

Vânzările gigantului Alibaba au atins 10 miliarde de dolari în prima oră a Zilei Celibatarilor
scris 11 nov 2018

Vânzările gigantului de comerț online Alibaba au atins 69 de miliarde de yuani (9,92 miliarde dolari) în prima oară a Zilei Celibatarilor, în creștere cu 21% față de evenimentul de anul trecut, transmite Reuters.

Ziua Celibatarilor este cel mai important eveniment din comerțul online la nivel mondial, iar anul trecut Alibaba a realizat în ziua respectivă vânzări de 168 de miliarde de yuani (24,15 miliarde de dolari), arată news.ro.

Un număr disproporționat de mare de vânzări au loc în primele minute ale evenimentului care se desfășoară pe parcursul a 24 de ore, când sunt înregistrate tranzacții pentru produse aflate în așteptare.

Rețeaua de magazine 1 Minute, parte a grupului francez Lagardère Travel Retail, a intrat în Pasajul de la Universitate CITEȘTE ȘI Rețeaua de magazine 1 Minute, parte a grupului francez Lagardère Travel Retail, a intrat în Pasajul de la Universitate

Alibaba marchează evenimentul anual cu o gală, la care în acest an a participat cântăreața Mariah Carey, o japoneză care a impersonat-o pe Beyonce și un spectacol al Cirque du Soleil care a avut ca temă cumpărăturile de pantofi.

Acesta a fost ultimul eveniment de Ziua Celibatarilor organizat de Alibaba sub conducerea fondatorului și președintelui Jack Ma. Actualul director general Daniel Zhang va prelua funcția de președinte anul viitor, a anunțat compania în septembrie.

Cu toate că vânzările Alibaba continuă să crească, acțiunile companiei au scăzut cu 16% în acest an, din cauza incertitudinilor legate de tensiunile comerciale dintre China și Statele Unite.

FOTO Unul dintre cele mai mari lanțuri de magazine din Rusia, un hard-discounter care promite prețuri cu 20% mai mici, intră în România CITEȘTE ȘI FOTO Unul dintre cele mai mari lanțuri de magazine din Rusia, un hard-discounter care promite prețuri cu 20% mai mici, intră în România

La începutul lunii noiembrie, Alibaba a revizuit în scădere estimările referitoare la veniturile din acest an, avertizând că vânzările de produse scumpe vor fi afectate. Pentru a compensa, Alibaba va încasa venituri mai mici de la platformele sale, pe termen scurt, pentru a păstra brandurile și cumpărătorii noi.

În acest an, la Ziua Celibatarilor s-au înscris 180.000 de branduri, iar duminică, la ora locală 10 a.m. vânzările  se apropiau de 20 de miliarde de dolari.

viewscnt

Informaţiile publicate de Profit.ro pot fi preluate doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea în lead a sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor.

Afla mai multe despre
alibaba
retail. magazine