Vacanța în Bulgaria – mai ieftină, dar și mai scurtă

Vacanța în Bulgaria – mai ieftină, dar și mai scurtă

Sursa foto: Afonskaya Irina | Dreamstime.com

Profit.ro
Profit.ro
scris 5 iun 2021

Director de hotel din Bulgaria: Am scăzut prețurile la jumătate față de acum doi ani. Acum, românii stau în medie 3-4 nopți. Am făcut investiții de 500.000 de euro și sperăm ca în 2023 să atingem numărul de turiști din 2019.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Prețul unui pachet de trei nopți la un hotel de patru stele în stațiunea Nisipurile de aur din Bulgaria pornește de la 150 euro pentru două persoane, în luna iunie, prețurile fiind la jumătate față de acum doi ani, a declarat Andreana Staneva, director de vânzări al complexului Prestige Deluxe Hotel Aquapark Club. Resortul a primit 30.000 turiști în 2019 și speră să atingă această cifră în 2023. Acum, turiștii români stau în medie stau 3-4 nopți, față de 1-2 săptămâni înainte de pandemie. În prezent, gradul de ocupare al hotelului este de 30%, iar 30% din turiști sunt români.

VIDEO PROFIT NEWS TV - Să ajutăm business-ul. Cristian Bărhălescu, Organizația Mamaia-Constanța: Litoralul este pregătit să facă față oricăror restricții, la prețuri bune. Statul trebuie însă să sprijine un sector vital, nu a investit nici în toalete! CITEȘTE ȘI VIDEO PROFIT NEWS TV - Să ajutăm business-ul. Cristian Bărhălescu, Organizația Mamaia-Constanța: Litoralul este pregătit să facă față oricăror restricții, la prețuri bune. Statul trebuie însă să sprijine un sector vital, nu a investit nici în toalete!

”Sperăm ca anul acesta să fie mai bun, dar vom vedea. Anul trecut, a fost o scădere mare a pieței și a numărului de turiști cu circa 50%, dar speră să fie mai bine, în special pentru piața românească și bulgară, pe care noi ne bazăm de câțiva ani. Cifra de afaceri și numărul de turiști au scăzut sesizabil față de anul trecut, însă acum că turiștii români pot intra în Bulgaria fără test sau dovada vaccinului, sperăm ca acest număr să crească”, a declarat Andreana Staneva, director de vânzări al complexului Prestige Deluxe Hotel Aquapark Club, potrivit News.ro.

EXCLUSIV FOTO Emanuel Poștoacă, proprietarul Nordis, pregătește un nou ansamblu rezidențial, cu circa 1.000 de apartamente, în Mamaia, pe un teren cumpărat de la familia Tănăsoiu CITEȘTE ȘI EXCLUSIV FOTO Emanuel Poștoacă, proprietarul Nordis, pregătește un nou ansamblu rezidențial, cu circa 1.000 de apartamente, în Mamaia, pe un teren cumpărat de la familia Tănăsoiu

Aceasta afirmă că societatea a făcut investiții de peste 1 milion de leva (500.000 euro) în modernizare, servicii și produse, în cele două hoteluri ale resortului. ”Deși a fost pandemie, am făcut investiții de peste 1 milion de leva, deoarece știam că turiștii noștri trebuie să primească cele mai bune condiții. Estimăm că cei mai mulți turiști vor fi români și bulgari. Nu avem încă informații legat de piața din Europa de vest, mă refer la britanici și germani în special, care nu știm dacă vor zbura în Bulgaria în acest an. Mai sunt cehii și polonezi, al căror număr de turiști a scăzut anul trecut cu circa 80%. Aceeași scădere a fost și la turiștii români și bulgari, dar sperăm că situația se va schimba, odată cu creșterea numărului celor vaccinați”, a adăugat ea.

Hotelul a primit peste 30.000 turiști în 2019 și speră să atingă această cifră în doi ani de acum înainte, în 2023. ”Românii fac rezervări last minute. În medie stau 3-4 nopți, față de 1-2 săptămâni înainte de pandemie. Prețul unui pachet de trei nopți pornește de la 150 euro pentru două persoane, în luna iunie, și de 300 euro în luna iulie, în regim all inclusive, și la 350 euro pentru șapte nopți, și ajunge la 600 euro în luna iulie. Prețurile vor scădea din 29 august”, a mai spus reprezentantul hotelului.

Videoconferința Profit.ro - Piața imobiliară în criză. Alexandru Mihai, Managing Partner Nordis Group: Conceptul introdus de noi pe piață a avut un succes enorm. Nu ne oprim extinderea, pregătim hoteluri de business CITEȘTE ȘI Videoconferința Profit.ro - Piața imobiliară în criză. Alexandru Mihai, Managing Partner Nordis Group: Conceptul introdus de noi pe piață a avut un succes enorm. Nu ne oprim extinderea, pregătim hoteluri de business

Prețurile sunt mai mici decât acum doi ani cu 50%, precizează ea. ”Guvernul ne ajută cu ce poate. Ne-au sprijinit inclusiv cu măsurile privind relaxarea condițiilor pentru turiștii români. Cooperăm cu Guvernul și încercăm să rămânem în relații bune”, a mai spus ea.

Înainte de pandemie, primele cinci naționalități care își făceau vacanța la Nisipurile de aur erau: români, polonezi, germani, moldoveni și cehi. Hotelul are 200 de angajați și face angajări. ”Angajăm din ce în ce mai multe persoane, ceea ce este o problemă: nu avem la fel de mulți turiști ca înainte, prețurile au scăzut la jumătate, dar numărul de personal trebuie să fie mai mare, deoarece dezinfectarea, curățenia se fac cu un număr mai mare de angajați. Chiar și cu această scădere, nu ne-am permis să scădem calitatea serviciilor”, a precizat ea.

viewscnt
Afla mai multe despre
bulgaria
turism