DOCUMENT ANAF a început reorganizarea. Sunt modificări la peste 70 de servicii, birouri și compartimente, apar noi funcții de șefi

DOCUMENT ANAF a început reorganizarea. Sunt modificări la peste 70 de servicii, birouri și compartimente, apar noi funcții de șefi
scris 10 iun 2020

ANAF a început procesul de reorganizare legiferat de către Guvern în februarie-martie, când a fost decisă desființarea a 2.000 de posturi neocupate, în contextul în care erau vacante de circa două ori mai multe, dar și unele modificări în structura ANAF. Președintele ANAF, Mirela Călugăreanu, a semnat un ordin care stabilește structura pe direcții, servicii, birouri și compartimente. Potrivit anexei, atașată mai jos, sunt operate modificări la peste 70 de servicii, birouri și compartimente, din care multe sunt înființate acum.

Beneficiile soluțiilor de semnătură electronică și chatbot în contextul economic actual CITEȘTE ȘI Beneficiile soluțiilor de semnătură electronică și chatbot în contextul economic actual

Despre restructurarea ANAF, aprobată de către Guvern în februarie, prin ordonanță de urgență, și martie, prin hotărârea necesară pentru aplicare, Profit.ro a scris la momentul respectiv.

„Creierul” operațiunilor care coordonează intervențiile în caz de dezastre, echipat cu aparatură de ultimă generație în valoare de peste 500.000 de lei provenind din donații CITEȘTE ȘI „Creierul” operațiunilor care coordonează intervențiile în caz de dezastre, echipat cu aparatură de ultimă generație în valoare de peste 500.000 de lei provenind din donații

Din cele 27.582 posturi bugetate inițial la ANAF au fost eliminate 2.000 de posturi de execuție neocupate, situație care duce la desființarea unui număr de 150 de posturi de conducere, șefi care vor rămâne cu prea puține posturi subordonate (chiar și neocupate) și care își vor pierde, astfel, funcțiile.

Pe de altă parte, noi funcții de șefi apar în structurile înființate acum de ANAF.

Interviu SARTO despre premium în Business - Andrea Catto, Commercial Manager pentru Europa de Sud la flydubai CITEȘTE ȘI Interviu SARTO despre premium în Business - Andrea Catto, Commercial Manager pentru Europa de Sud la flydubai

De exemplu, reorganizarea ANAF prevede înființarea Direcției generale de management al riscului, în subordinea președintelui ANAF, ca urmare a preluării activității de analiză de risc de la structurile cu atribuții în acest domeniu. În subordinea acesteia vor funcționa o serie de servicii, birouri și un compartiment.

De asemenea, este înființată și Direcția generală de strategie și monitorizare a proceselor în directa subordonare a președintelui ANAF, prin reorganizarea Direcției generale de strategie și relații internaționale, precum și Unitatea de management a informației, la nivel de direcție, care să cuprindă oameni cu experiență de business, dar și personal cu experiență în domeniul IT pentru a accelera procesul de informatizare a agenției, prioritățile instituției în acest domeniu și planurile aferente.

Detalii despre ce presupune reorganizarea sunt disponibile aici.

ANAF nu a făcut publice informații despre numărul de posturi repartizat pe structuri și nici despre ștatul de funcții.

Documente atașate

Ordinul președintelui ANAF

Anexa 1 Structura

Anexa 1.1 Organigrama

viewscnt

Informaţiile publicate de Profit.ro pot fi preluate doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea în lead a sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor.

Afla mai multe despre
anaf
reorganizare
ministerul finanțelor