Bolt lansează serviciile de intermediere transport la cerere în Drobeta-Turnu Severin, ajungând astfel la o acoperire de 40 de orașe la nivelul întregii țări.
Compania chineză CATL anunță un plan pentru a revoluționa piața globală a vehiculelor de transport marfă. Urmărește ca, până în 2028, jumătate dintre camioanele noi vândute în China să fie electrice. Pentru a reduce prețul, bateriile vor putea fi închiriate.
Primul automobil electric de nouă generație de la Renault ajunge acum și la Nissan, sub forma lui Micra EV, în cadrul parteneriatului dintre cele două companii. Mașina folosește nu doar platforma CMF-B electrificată a diviziei Ampere, ci și o bună parte din componentele lui Renault 5.
Cele două companii producătoare de automobile din România, Ford și Dacia, au înregistrat o scădere a volumului în luna aprilie, menținându-se pe un trend descrescător în acest început de an. Profit.ro anunțase deja anterior că Ford are o scădere de câteva procente în acest an.
După un an 2024 care a adus creșteri masive ale vânzărilor, în special în China, dar și pe piețele internaționale, Xpeng reușește și în 2025 să-și continue avansul, raportând o creștere de patru ori a vânzărilor de mașini electrice. Rezultatul financiar rămâne negativ, dar s-a îmbunătățit vizibil.
Activitatea continuă în ritm susținut pe șantierul autostrăzii A3, Subsecțiunea 3C1, Suplacu de Barcău – Chiribiș (km 4+200 – km 30+550), anunță autoritățile.
Constructorul lotului Chiribiș-Biharia a demarat organizarea de șantier, conform ordinului de începere pe care l-a emis Compania Națională de Investiții Rutiere.
Nou înființata companie de stat Carpatica Feroviar a cumpărat activele esențiale ale CFR Marfă, cele necesare desfășurării activității de bază, și va putea angaja și salariații acesteia, astfel că eventuala insolvență va afecta doar vechea societate CFR Marfă, rămasă cu o parte din datoriile istorice și cu active neesențiale, mecanism agreat cu Comisia Europeană, potrivit CITR.
Bulgaria insistă pentru construirea de noi poduri peste Dunăre, dar se confruntă cu o rezistență din partea României.
Cel mai recent pachet de teste de siguranță realizat de EuroNCAP a adus laolaltă mai multe autovehicule ale unor mărci europene și din China. Patru dintre modelele testate nu au reușit să obțină scorul maxim, oprindu-se la patru stele. Dacia Bigster, cel mai noi model al mărcii, a fost de asemenea testat, relevă datele analizate de Profit.ro.