Cifra de afaceri a SIPEX Company, specializată în comercializarea de materiale de construcții, a coborât, în primul trimestru, cu 4,02%, la 66,50 milioane lei, de la 69,29 milioane lei în perioada similară a anului trecut.
Rețeaua locală de retail La Cocoș se extinde cu un nou nou hipermarket în Pitești, în centrul comercial Supernova Pitești. Retailerul va lua locul hipermarketului Carrefour.
Deși raportează o creștere a tranzacțiilor procesate pentru primele 3 luni din acest an, grupul BVB afișează un rezultat negativ, consecință a deprecierii pentru participația sa la CCP.RO.
Profitul net al companiei de stat Transelectrica, operatorul sistemului energetic național, a crescut cu 52% în primul trimestru al anului, față de perioada similară din 2024, la 158 milioane lei, ritmul de creștere a veniturilor, de 10%, fiind superior celui aferent avansului cheltuielilor (8%).
Altex, controlat de omul de afaceri Dan Ostahie, își extinde rețeaua de magazine și deschide un nou magazin în orașul Sebeș.
Cifra de afaceri netă realizată în primele 3 luni din 2025 de Antibiotice Iași este de 161,12 milioane lei, din care 86,12 milioane lei îl reprezintă vânzările pe piața din România și 75 milioane lei sunt livrări în afara țării.
Acțiunile Coinbase au crescut cu peste 20%, marcând cea mai mare apreciere de la alegerile prezidențiale din SUA, după ce operatorul platformei de tranzacționare a criptomonedelor a fost inclus în indicele S&P 500, transmite CNBC.
Platforma educațională AdServio, care facilitează accesul la informații cu privire la evoluția elevilor de la grădiniță până la universitate, a ajuns să fie implementată în prezent peste 1.500 de unități școlare la nivel național.
Cotațiile producătorilor chinezi de componente pentru sisteme fotovoltaice s-au apreciat marți, după ce presa locală a relatat că o firmă importantă poartă discuții cu concurenții săi în vederea reducerii producției la nivelul întregii industrii, într-o tentativă de a susține prețurile care au atins pragul minim din cauza supraofertei.
Chiar dacă în ultimele două luni Tesla a încercat să transmită un mesaj clar că vânzările sale au reînceput să crească pe piața din China, după lansarea versiunii restilizate a Model Y, statisticile care vin de pe această piață arată că situația este din ce în ce mai gravă.