40% din mașinile Toyota vândute în Europa, în 2017, sunt hibride. Marca japoneză a înregistrat o creștere de 11 procente în primul semestru

40% din mașinile Toyota vândute în Europa, în 2017, sunt hibride. Marca japoneză a înregistrat o creștere de 11 procente în primul semestru
Gabriel Dogaru
Gabriel Dogaru
scris 7 iul 2017

Toyota a anunțat că a vândut pe piața europeană 527.000 de vehicule, cu 11 procente mai multe decât anul trecut, în intervalul similar, ajungând la o cotă de piață în Europa de 4,9%, cu ambele mărci ale sale (Toyota și Lexus).

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Din totalul de vehicule livrate, automobilele hibrid au înregistrat un volum de 208.300 de unități, o creștere de 44% față de anul trecut. Acest volum a ajuns să reprezinte 40% din totalul vânzărilor Toyota Motor Europe, pentru piețele din vestul Europei procentul fiind și mai ridicat, 50%. În Europa de est, doar 9 procente din vânzări au fost hibrid.

Mai mult de jumătate din vehiculele hibrid vândute sunt Lexus (63%). Cele mai cumpărate modele hibrid au fost noul C-HR (80% din clienții acestui model au ales propulsia hibrid), Yaris Hybrid, RAV4 Hybrid și noul Hilux.

Cele mai vândute modele Toyota în Europa, în prima jumătate a anului, au fost Yaris, C-HR și Auris, iar pentru Lexus, NX, RX și CT.

40% din mașinile Toyota vândute în Europa, în 2017, sunt hibride. Marca japoneză a înregistrat o creștere de 11 procente în primul semestru

40% din mașinile Toyota vândute în Europa, în 2017, sunt hibride. Marca japoneză a înregistrat o creștere de 11 procente în primul semestru

viewscnt
Afla mai multe despre
toyota
vanzari
piata auto