INFOGRAFIC Mitsubishi a revenit pe profit, chiar dacă marja operațională este una mică

INFOGRAFIC Mitsubishi a revenit pe profit, chiar dacă marja operațională este una mică
Gabriel Dogaru
Gabriel Dogaru
scris 30 iul 2021

Mitsubishi Motors a anunțat rezultatele financiare pentru primul trimestru din acest an fiscal, aprilie – iunie, marcând revenirea la profit a companiei.

Evenimente:
21 martie - Maraton Profit News TV Economia Sustenabila (ediția a II-a) – cu sprijinul: ACUE, Auchan, Liberty, OMV Petrom, Romgaz, Tinmar Energy, Transgaz, Hidroelectrica, Borsec, Nuclearelectrica
26 martie - Maraton Medika TV Inovație în estetică - cu sprijinul: Regina Maria
28 martie - Eveniment Profit.ro IMM (ediția a IV-a) - cu sprijinul: CEC Bank, Raiffeisen Bank, Porsche Finance Group Romania (Sharetoo - Abonamentul Auto), UniCredit Bank, Garanti BBVA și REI Grup

Urmărește-ne și pe Google News

Mitsubishi Motors a reușit să treacă de impasul generat de pandemie și de criza de semiconductori, anunțând pentru trimestrul 1 al anului fiscal 2021 – 2022 venituri de 432 miliarde de yeni (3,3 miliarde euro), aproape dublu față de trimestrul similar din 2020, când veniturile se ridicau la 230 miliarde yeni. Creșterea este de 88% și a condus la revenirea la profit operațional, în valoare de 10,5 miliarde yeni (circa 80 milioane de euro), după ce în 2020 se înregistra o pierdere operațională de 54 miliarde yeni. Chiar dacă mic, câștigul raportat de companie dă speranțe pentru o evoluție mai bună în a doua parte a acestui an calendaristic. Marja de profit oeprațional este una foarte mică, 2,5%, însă poate fi punctul de plecare pentru o restructurare a companiei japoneze, puternic afectată nu doar de pandemie și de criza de semiconductori, dar și de destrămarea relațiilor din cadrul Alianței cu Nissan și Renault, precum și de ieșirea aproape în totalitate de pe piața din Europa.

Oficial Renault: Dacia nu va deveni electrică mai devreme de 2026 - 2028. Strategia pregătită pentru electrificarea mărcii Dacia CITEȘTE ȘI Oficial Renault: Dacia nu va deveni electrică mai devreme de 2026 - 2028. Strategia pregătită pentru electrificarea mărcii Dacia

Vânzările Mitsubishi pentru acest trimestru s-au ridicat la 218.000 de unități, o creștere de aproape 100% față de cele 127.000 de vehicule vândute în urmă cu un an, în plină pandemie. Pentru întreg anul fiscal, compania și-a estimat vânzări de 1,1 milioane de unități, o creștere de aproape 25% față de nivelul de anul trecut (824.000 unități), dar sub nivelul înregistrat în 2019, 1,3 milioane de vehicule.

INFOGRAFIC Mitsubishi a revenit pe profit, chiar dacă marja operațională este una mică

viewscnt
Afla mai multe despre
mitsubishi
rezultate mitsubishi
vânzări mitsubishi