Volkswagen va produce modelul electric ID.2 în volume mari abia în 2026

Volkswagen va produce modelul electric ID.2 în volume mari abia în 2026
Profit.ro
Profit.ro
scris 8 ian 2024

Volkswagen și-a planificat să lanseze modelul electric ID.2 în 2025, dar producția acestuia va crește treptat și abia în 2026 va ajunge la volume mari, conform publicației germane Auto Motor und Sport care citează surse din interiorul companiei.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente
30 mai - Profit News TV - Maraton Fonduri Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC Bank, Fabrica de Consultanță.
11 iunie - Medika TV - Maraton Sănătatea Aparatului Urinar
12 iunie - Profit News TV - Maraton Energie
13 iunie - Eveniment Profit.ro - Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
17 iunie - Eveniment Profit.ro - Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield

Cel mai accesibil automobil electric al Volkswagen, ID.2, dezvoltat pe baza conceptului ID.2 all, pe care compania l-a prezentat anul trecut, are ca termen de lansare pe piață anul 2025, însă condițiile de piață și planurile constructorului prevăd ca producția acestuia să înceapă treptat și să ajungă la un nivel ridicat abia în 2026. Modelul urmează să concureze atât cu noul Citroen e-C3, care a fost lansat la prețul de 23.300 de euro, cât și cu viitorul Renault Twingo, despre care francezii au spus că va costa "sub 20.000 de euro". În plus, Renaul 5 care va fi lansat în acest an va costa 25.000 de euro, având dimensiuni apropiate de viitorul ID.2.

Air Claim raportează în 2023 sume aprobate la plată de companiile aeriene în valoare de aproape 3 milioane de euro CITEȘTE ȘI Air Claim raportează în 2023 sume aprobate la plată de companiile aeriene în valoare de aproape 3 milioane de euro

VW intenționa să scoată de pe piață modelul Polo, cu motoare termice, din cauza lipsei de profitabilitate, însă viitoarele norme de poluare Euro 7, mult mai relaxate decât se estima cu un an în urmă, vor permite vânzarea acestui automobil și după 2026 - 2027, cu aceleași motoare din prezent. 

Thomas Schafer, CEO al mărcii germane, a anunțat că a decis o reorganizare a producției de mașini, având în vedere limitarea la un procent de 80% din estimările de vânzări, pentru a nu mai supraaglomera uzinele, iar în cazul cererii crescute, diferența va fi produsă din ore suplimentare ale angajaților. 

Ministrul Boloș: Modulul e-factură a rezistat la 665.000 de facturi emise vineri, așteptăm să ajungem la un milion zilnic. Ce amenzi riscă firmele care nu folosesc factura electronică CITEȘTE ȘI Ministrul Boloș: Modulul e-factură a rezistat la 665.000 de facturi emise vineri, așteptăm să ajungem la un milion zilnic. Ce amenzi riscă firmele care nu folosesc factura electronică

Noua planificare de 80% va fi utilizată pentru prima dată în producția noului model Passat, în Bratislava, Slovacia, unde este asamblat alături de Skoda Superb. „Vom implementa acest lucru pentru toate modelele viitoare și am planificat deja asta în cadrul alocării pe fabrici”, a afirmat Schaefer.

viewscnt
Afla mai multe despre
volkswagen
id.2all