DOCUMENT Hidroelectrica vrea campanie publicitară de 3 ani, cu rebranding, pe toate canalele media. Câți bani pune pe masă

Energie   
DOCUMENT Hidroelectrica vrea campanie publicitară de 3 ani, cu rebranding, pe toate canalele media. Câți bani pune pe masă

Compania de stat Hidroelectrica, cel mai mare producător de energie electrică din România, cel mai mare emitent de la Bursa de Valori București (BVB), furnizorul de electricitate pentru clienți finali cu cea mai avantajoasă ofertă pentru populație, pentru care este asaltată literalmente cu cereri de contracte după re-liberalizarea pieței de energie, și una dintre cele mai importante societăți comerciale din economia românească, vrea să deruleze o campanie publicitară cu rebranding, în baza unui contract cu durata de 3 ani.

Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată cu mult înainte pe Profit Insider

″Se dorește elaborarea, realizarea și implementarea unei strategii de informare publică cu privire la activitatea Hidroelectrica, scopul fiind acela de a crește notorietatea companiei și a serviciilor oferite de aceasta în rândul clienților existenți și potențiali. Obiectivul general al contractului este de consolidare a imaginii generale a companiei, cu accent pe activitatea de informare și publicitate cu privire la produsele, serviciile și facilitățile oferite de Hidroelectrica pe piața de furnizare a energiei electrice.

Urmărește-ne și pe Google News
VIDEO David Popovici, din nou campion mondial la 200 m liber CITEȘTE ȘI VIDEO David Popovici, din nou campion mondial la 200 m liber

Campania de informare și promovare va fi elaborată prin realizarea unui concept unitar care, la rândul său se va materializa prin producerea unor materiale/livrabile cu caracter informativ și prin difuzarea/transmiterea acestora către publicul țintă″, se arată într-un document al companiei, analizat de Profit.ro.

În acest scop, Hidroelectrica a lansat o licitație de achiziție de servicii de informare și publicitate, cu valoare estimată de aproape 15 milioane lei (14.896.500 lei) plus TVA.

Stellantis confirmă situația gravă din primul semestru, încheiat cu pierdere de peste 2 miliarde euro, dar speră la o recuperare în semestrul 2 CITEȘTE ȘI Stellantis confirmă situația gravă din primul semestru, încheiat cu pierdere de peste 2 miliarde euro, dar speră la o recuperare în semestrul 2

″Obiectul contractului de prestări servicii care va fi atribuit în urma acestei achiziții constă în: 1) Cercetare de piață și focus grupuri; 2) Realizarea conceptului campaniei de comunicare și promovare la nivel național; 3) Realizarea și difuzarea de campanii/spoturi TV, campanii/spoturi radio, în funcție de planul de publicitate aprobat de Hidroelectrica; 4) Realizarea de materiale promoționale; 5) Organizare și promovare de conferințe în numele Hidroelectrica; 6) Campanii outdoor;

7) Campanii de social media și administrarea canalelor online ale Hidroelectrica; 8) Realizarea de emisiuni de tip podcast în studio propriu; 9) Comunicare online și parteneriate media; 10) Raportare lunară a tuturor activităților realizate; 11) Analiză rezultate campanie, bazată pe utilizarea unor instrumente specifice pentru măsurarea impactului campaniilor TV, OOH precum și a celor din social media; 12) Dezvoltare concept rebranding: manual de brand, identitate vižuală, materiale branduite (grafic design: template ppt, cărți de vizită, semnătură electronică, website companie etc), comunicare de brand″, se menționează în caietul de sarcini.

Majorarea TVA la 21% va afecta sectorul agricol prin creșterea prețurilor materiei prime pentru industriile care obțin produsele alimentare CITEȘTE ȘI Majorarea TVA la 21% va afecta sectorul agricol prin creșterea prețurilor materiei prime pentru industriile care obțin produsele alimentare

Conceptul campaniei va fi elaborat înainte de începutul acesteia, pe baza rezultatelor identificate în urma cercetării de piață și a focus grupurilor. Acesta va include și serviciul de branding al campaniei, prin dezvoltarea unei identități unitare și armonizate cu obiectivele economice și de comunicare ale achizitorului, care va fi transpusă într-un manual de identitate personalizat.

″Conceptul va conține următoarele livrabile: strategia generală de promovare și comunicare pentru Hidroelectrica pentru o perioadă de 36 luni, care va ține cont de parteneriatele de brand care au fost subiectul comunicării publice în anul 2024 (cum ar fi, dar fără a se limita la parteneriatul cu COSR); plan de comunicare pentru primele 12 luni, inclusiv sugestiile de parteneriate media în funcție de tipul publicației; logo; direcția creativă a tuturor materialelor;  slogan; mesaje; strategie privind promovarea campaniei la nivel național, atât în mediul online, cât și offline″, scrie în document.

Data limită de primire a ofertelor este 1 septembrie 2025.

Hidroelectrica mai are în prezent în derulare o licitație pentru servicii de dezvoltare și implementare a unui nou site web, găzduire SAAS, mentenanță preventivă și evolutivă, precum și abonament anual la un serviciu Chatbot. Actuala pagină de internet a companiei are 7 ani vechime și nu mai dispune de mentenanță.

Control finalizat la Romsilva - Pierderi financiare masive, prime nejustificate, fonduri speciale gestionate defectuos și suspiciuni de corupție CITEȘTE ȘI Control finalizat la Romsilva - Pierderi financiare masive, prime nejustificate, fonduri speciale gestionate defectuos și suspiciuni de corupție

Hidroelectrica a înregistrat un profit net de 589 milioane lei pe primul trimestru al anului, în scădere cu 56% față de perioada similară din 2024, în condițiile în care veniturile companiei s-au redus cu 26%, la 1,868 miliarde lei, din cauza condițiilor hidrologice deficitare.

Cu totul atipic, compania a încasat mai mulți bani din furnizare de energie către clienți finali decât din vânzări angro. Astfel, dacă în T1 2024, Hidroelectrica a avut venituri de 1,265 miliarde lei pe piețele angro și de 622 milioane lei din furnizare, în primele 3 luni din 2025 situația s-a inversat: doar 599 milioane lei din vânzări angro și 655 milioane lei din furnizare.

Hidroelectrica primește zilnic 10.000 – 11.000 de cereri de încheiere de contracte de furnizare de la potențiali clienți noi, în perspectiva eliminării plafonării prețurilor de la 1 iulie, a declarat luna trecută președintele Directoratului Hidroelectrica, Karoly Borbely, la Profit Piața de Capital.forum - Ediția a V-a.

DOCUMENT Hidroelectrica vrea campanie publicitară de 3 ani, cu rebranding, pe toate canalele media. Câți bani pune pe masă
DOCUMENT Hidroelectrica vrea campanie publicitară de 3 ani, cu rebranding, pe toate canalele media. Câți bani pune pe masă
DOCUMENT Hidroelectrica vrea campanie publicitară de 3 ani, cu rebranding, pe toate canalele media. Câți bani pune pe masă

viewscnt
Afla mai multe despre
hidroelectrica campanie publicitată
hidroelectrica rebranding
hidroelectrica comunicare
hidroelectrica publicitate
hidroelectrica site internet