Compania anunță extinderea rețelei sale OOH (Out of Home) cu aproape 1.000 de puncte.
Ajunge astfel la peste 3.100 de locații disponibile la nivel național.
Rețeaua OOH a DPD România cuprinde:
- Oficii (locații operate direct de DPD Romania); în acestea, clienții pot trimite și prelua colete, dar și să aibă acces la suport pentru servicii, de la informații la soluții pentru expediții.
- DPD Shops (locații partenere sau gestionate în colaborare cu PayPoint, care oferă serviciul de pick-up / drop-off).
- Lockere care permit și plăți ramburs cu cardul sau Pay by link.

„Extinderea rețelei OOH este parte din strategia noastră de a răspunde nevoilor în continuă schimbare ale clienților și de a susține creșterea comerțului online.
Cu peste 3.100 de locații în toată țara, livrarea prin DPD Romania devine mai accesibilă ca oricând”, a declarat Lucian Ene, OOH Project Manager, DPD Romania.
Cele mai multe locații sunt în București (peste 400), urmat de Bacău, Galați și Pitești.

DPD Romania a înregistrat în 2024 o cifră de afaceri de 432,1 milioane de lei, în creștere cu 11,1% față de anul precedent.
Dacă în 2023 compania a închis cu un profit net de 13,7 milioane de lei, anul 2024 a adus o pierdere netă de 10,4 milioane de lei, relevă datele analizate de Profit.ro.
Creanțele societății au sporit cu 5,3%, la 38,65 milioane de lei.
Datoriie au urcat de la 68,23 milioane de lei la 99,86 milioane de lei.
Numărul mediu de salariați a scăzut cu 6,5%, de la 693 persoane la 648 persoane.

DPD este controlată prin Speedy AD (Bulgaria) - 99,9999%.
Curierul român este parte a DPDgroup, rețeaua de livrare colete a GeoPost, controlată de grupul francez La Poste.
GeoPost a intrat pe piața românească în 2008 prin preluarea curierului local Pegasus, care a ulterior a devenit DPD România.