Mega Image a deschis 28 de supermarketuri în România în 2016; numărul total al magazinelor a ajuns la 526

Mega Image a deschis 28 de supermarketuri în România în 2016; numărul total al magazinelor a ajuns la 526
Profit.ro
Profit.ro
scris 1 mar 2017

Mega Image a deschis în România 28 de supermarketuri și 40 de magazine de proximitate în 2016, iar numărul total al magazinelor operate de Ahold Delhaize pe piața locală a ajuns la sfârșitul anului trecut la 526, se arată în raportul anual publicat miercuri de grup.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Potrivit raportului, Mega Image este retailerul de alimente cu cel mai ridicat ritm de creștere din România, scrie News.ro.

În trimestrul al patrulea, vânzările nete proforma din Europa Centrală și de Est au crescut cu 3,8% (4,3% la curs valutar constant), la 1,458 miliarde de euro, susținute în primul rând de România, precum și de Serbia, în timp ce în Cehia au stagnat.

În Grecia, ritmul de creștere al vânzărilor a încetinit în trimestrul al patrulea, ca efect al performanțelor solide din aceeași perioadă a anului trecut.

"În Europa Centrală și de Est creșterea vânzărilor a fost susținută în principal de România. Marjele operaționale au scăzut în special din cauza afacerilor din Serbia și Cehia”, se arată în raport.

În 2016, vânzările nete proforma au urcat cu 8% în Europa Centrală și de Est, la 5,557 miliarde de euro (8,1% la curs valutar constant).

Grupul de magazine de bijuterii Sterling Jewelers este acuzat de sute de foste angajate de hărțuire sexuală CITEȘTE ȘI Grupul de magazine de bijuterii Sterling Jewelers este acuzat de sute de foste angajate de hărțuire sexuală

Grupul a obținut în trimestrul al patrulea un profit înainte deducerea dobânzilor, dobânzilor, taxelor, deprecierii și amortizării (EBITDA) de 112 de milioane de euro în Europa de Sud-Est, în scădere cu 7,4% față de intervalul similar al anului trecut (declin de 6,7% la curs valutar constant).

În 2016, profitul EBITDA în regiune a urcat cu 12,8%, la 378 milioane euro (13,5% la curs valutar constant).

La nivel de grup, vânzările nete proforma au crescut în trimestrul al patrulea cu 54,5%, la 15,11 miliarde de euro (52,6% la curs valutar constant).

Profitul net a scăzut cu 43,3%, la 144 milioane de euro, din cauza cheltuielilor mari.

În 2016, vânzările Ahold Delhaize au avansat cu 30,1% (29,6% la curs valutar constant), la 49,69 miliarde de euro.

Profitul net a scăzut cu 2,5% ( 2,9% la curs valutar constant), la 830 milioane de euro.

Delhaize Group și grupul olandez Royal Ahold au anunțat în 2015 un acord de fuziune, integral în acțiuni, operațiunile finalizată în iulie 2016, care a dus la formarea unuia dintre cei mai mari retaileri din Statele Unite.

Compania rezultată în urma fuziunii asigură circa două treimi din vânzările de retail de pe coasta de est a SUA, unde Ahold operează rețelele de magazine Giant și Stop & Shop, în timp ce Delhaize deține lanțurile Food Lion și Hannaford.

Noua companie se numește Ahold Delhaize și este înregistrată în Olanda.

viewscnt
Afla mai multe despre
mega image