Retailerul polonez de încălțăminte CCC Group, proaspătul proprietar al lanțului de magazine CCC din România operate anterior în franciză de Peeraj Brands International, a raportat pierderi de circa 146 milioane de zloți (34,6 milioane euro) în primul trimestru, de aproape patru ori mai mari față de perioada similară a anului trecut, pe fondul vânzărilor în scădere și al cheltuielilor în creștere.
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
Grupul polonez, printre cei mai mari producători de încălțăminte din Europa, prezent cu circa 1.000 de magazine în 19 țări, a finalizat, joi, preluarea magazinelor CCC de la Peeraj în schimbul sumei de 33 milioane de euro, tranzacție anunțată în decembrie anul trecut.
CCC a obținut vânzări consolidate de 694,1 milioane de zloți (164,85 milioane euro) în intervalul ianuarie-martie, în scădere cu 3,7% de la 720,4 milioane de zloți în primul trimestru din 2017. Cheltuielile au crescut cu peste 22%, de la 366,3 milioane de zloți la 448 milioane de zloți (106,4 milioane euro).
Pierderile s-au mărit în perioada analizată de 3,6 ori, de la 40,8 milioane de zloți la 145,7 milioane de zloți (34,6 milioane euro), potrivit raportului financiar preliminar.
CCC a fost fondată în 1996 de antreprenorul polonez Dariusz Milek, poreclit “Regele pantofilor”. Compania a atins pragul de 1 milion de pantofi fabricați în 2005, iar cinci ani mai târziu a raportat primul miliard de zloți din vânzări.
CCC s-a listat la bursa din Varșovia în 2004. Cel mai mare acționar al companiei, cu o participație de 26,9%, este Milek, plasat de Forbes pe locul al patrulea pe lista celor mai bogați oameni din Polonia, cu o avere de 1,38 miliarde de dolari.