Ministrul Turismului, întrebat dacă i se pare scump pe litoralul românesc: În anumite situații, da. Nu îmi explic cum o parte dintre români preferă aceste locuri scumpe

Ministrul Turismului, Constantin-Daniel Cadariu, a declarat că i se pare scump pe litoralul Mării Negre și nu își explică cum o parte dintre români preferă aceste locuri scumpe. Despre logo-ul de țară, Cadariu se întreabă de ce timp de 10-12 ani nu a fost folosit.
Alatura-te Profit InsiderJoin Profit Insider
Ministrul Turismului, întrebat dacă i se pare scump pe litoralul românesc: În anumite situații, da. Nu îmi explic cum o parte dintre români preferă aceste locuri scumpe

Ministrul Turismului, Constantin-Daniel Cadariu, a declarat că i se pare scump pe litoralul Mării Negre și nu își explică cum o parte dintre români preferă aceste locuri scumpe. Despre logo-ul de țară, Cadariu se întreabă de ce timp de 10-12 ani nu a fost folosit.

Întrebat dacă i se pare scump pe litoralul Mării Negre, Daniel Cadariu a declarat, duminică, la emisiunea Insider politic de la Prima TV, că este scump ”în anumite situații”.

Un afacerist din Ucraina vinde brelocuri pentru chei confecționate din epava unui avion rusesc doborât, pentru a finanța efortul de război CITEȘTE ȘI Un afacerist din Ucraina vinde brelocuri pentru chei confecționate din epava unui avion rusesc doborât, pentru a finanța efortul de război

”În anumite situații, da. Și nu îmi explic cum o anumită parte dintre români preferă la anumite prețuri, în anumite locații, să meargă în concediu. Concluzia mea e doar că își permit, că altfel nu înțeleg”, a declarat Cadariu.

Acesta s-a referit și la logo-ul de țară și s-a întrebat de ce nu s-a folosit timp de 10-12 ani.

Ridicarea sancțiunilor împotriva Rusiei este parte a negocierilor de pace – Serghei Lavrov CITEȘTE ȘI Ridicarea sancțiunilor împotriva Rusiei este parte a negocierilor de pace – Serghei Lavrov

”Este logo și brandul de țară al României. La vremea respectivă s-au cheltuit 30 milioane de euro, bani europeni, prognoza fiind pe 70 de milioane, dar diferența nu s-a mai cheltuit. S-au cheltuit 30 milioane de euro pentru a decide, pentru România, un logo, un brand de țară și acțiuni de promovate. Mă întreb de ce de 10-12 ani un bun al României nu este folosit. Am făcut două demersuri. Am emis un ordin în care am instituit obligativitatea ca în toate structurile de primire turistică din România, sunt 18.300 clasificate, vor fi obligate să afișeze logo și brandul. În paralel am emis un alt ordin de ministru și am constituit un consiliu de logo național, în care am chemat toți specialiștii, patronate, sindicate, pentru a se pronunța, cum revigorăm folosirea brandului”, a declarat Daniel Cadariu. 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News
NewsLetter

Pentru o sinteza cu cele mai importante evenimente economice ale zilei te rugam sa te abonezi la newsletter:

Citeste in continuare
Imobil de prestigiu situat pe strada Emanoil Porumbaru
  • {literal}{/literal} băi

De vânzare
2.600.000 €
Ultimele ştiri
De weekend
Curs BNR
1 EUR5.0694 -0.0013-0.03 %
1 USD4.3258 -0.0139-0.32 %
1 GBP5.8565 -0.0039-0.07 %
1 CHF5.4221 -0.0069-0.13 %

Curs BNR oferit de cursvalutar.ro

News.ro
Playtech.ro
3 CAMERE - DISCOUNT - 12% DIRECT DE LA DEZVOLTATOR - PIPERA
  • {literal}{/literal} dormitoare
  • {literal}{/literal} băi

De vânzare
129.030 €
Cele mai citite