Vânzările de mezeluri Caroli au crescut cu 34% în primele șase luni, la 229 milioane lei

Vânzările de mezeluri Caroli au crescut cu 34% în primele șase luni, la 229 milioane lei
scris 18 oct 2016

Producătorul de mezeluri Caroli Foods Group a înregistrat în primul semestru o creștere cu 34% a cifrei de afaceri comparativ cu perioada similară a anului trecut, la 229 milioane lei (circa 51 milioane euro) și un avans de 122% a profitului net, la 8,8 milioane lei (1,5 milioane euro).

“Suntem încrezători că vom continua anul 2016 cel puțin la fel de bine”, a declarat Roxana Manolescu, director financiar al Caroli Foods Group.

Potrivit companiei, printre factorii care au contribuit la această evoluție se numără creșterea salariului minim pe economie, scaderea TVA la 9% dar și creșterea pieței de mezeluri din România.

În primul semestru, compania a realizat investiții în valoare de aproximativ 3 milioane euro pentru dezvoltarea rețelei de logistică și modernizarea fabricii de la Pitești.

Stimulat de vânzări, Covalact investește peste 3 milioane euro într-o nouă linie de producție pentru Brânzica de Casă, lider de piață CITEȘTE ȘI Stimulat de vânzări, Covalact investește peste 3 milioane euro într-o nouă linie de producție pentru Brânzica de Casă, lider de piață

Grupul deține un portofoliu format din brandurile Campofrio, Caroli, Maestro și Sissi.

Caroli Foods Group este controlat de familia libaneză El Solh și are 1.113 angajați. În acest an, afacerile grupului ar putea depăși 100 milioane euro.

În 2015, Caroli Foods Group a avut o cifră de afaceri de 400 milioane lei (90 milioane euro), cu 15% mai mare față de anul anterior, și un profit net de 14,2 milioane lei (3,2 milioane euro), cu 20% mai mic.

Printre competitorii Caroli se numără CrisTim, Aldis, Angst, Fox, Meda Prod 98 și H&E Reinert.

viewscnt
Afla mai multe despre
caroli
mezeluri
vânzări