Marca Volkswagen investește un miliard de euro în America de Sud și vrea să crească cu 40%

Marca Volkswagen investește un miliard de euro în America de Sud și vrea să crească cu 40%
Gabriel Dogaru
Gabriel Dogaru
scris 4 iul 2023

Brandul de volum al grupului Volkswagen a anunțat o investiție de un miliard de euro în regiunea Americii de Sud, pentru a atinge creșteri masive, de până la 40%. Investiția se duce către lansări de modele, inclusiv pe segmentul electric.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Volkswagen vrea să pornească „o ofensivă majoră” pe piața din America de Sud, în special în Brazilia, cea mai mare piață din regiune. Compania țintește o creștere de 40% în următorii patru ani, în Brazilia, cu ajutorul a 15 modele noi, electrice și cu combustie., care vor fi lansate în primii doi ani. Startul începe din acest an, cu lansarea modelelor electrice ID.4 și ID.Buzz. Pe întreaga regiune creșterea așteptată este de 11% până în 2030.

Dacia va participa la Dakar, cu doi piloți celebri la volan, inclusiv o femeie CITEȘTE ȘI Dacia va participa la Dakar, cu doi piloți celebri la volan, inclusiv o femeie

„Ca piață auto cu creștere rapidă, America de Sud are o importanță strategică pentru Volkswagen. În ultimii ani, echipa locală a reușit o redresare și și-a îmbunătățit sustenabil profitabilitatea și competitivitatea. Sarcina acum este de a continua să lucreze la poziția costurilor și, în același timp, implementarea ofensivei de produs. În acest scop, investim un miliard de euro în America de Sud până în 2026”, a declarat Thomas Schäfer, CEO Volkswagen Brand.

Regiunea Americii de Sud a revenit la profitabilitate în 2021, după mulți ani de pierderi, și a adus deja o contribuție semnificativă la câștiguri în 2022, potrivit VW.

Șeful VW America de Sud, Alexander Seitz, spune că marca are o poziție bună pe piețele din regiune, modelul Polo fiind cel mai vândut automobil din Brazilia.

Investiția anunțată, de un miliard de euro, se va îndrepta către dezvoltarea de motoare cu etanol, către dezvoltarea modelului de business pe bază de abonamente și pe introducerea de mașini electrice, inclusiv pe sistemul de subscripție, în pofida faptului că ponderea mașinilor electrice este estimată la un nivel mai redus decât în Europa, de până la 4% din piață.

Dacia va participa la Dakar, cu doi piloți celebri la volan, inclusiv o femeie CITEȘTE ȘI Dacia va participa la Dakar, cu doi piloți celebri la volan, inclusiv o femeie

Printre segmentele care vor fi atacate de ofensiva de produse se numără A0 și A, dar și SUV-urile și caroseriile înrudite.

Volkswagen celebrează 70 de ani de activitate în Brazilia, țară în care marca a deschis prima uzină de automobile din afara Germaniei. În prezent, Volkswagen este cel mai mare producător de automobile din această țară, cu un volum un total de 25 de milioane de vehicule asamblate în cei 70 de ani, dintre care patru milioane au fost exportate.

viewscnt
Afla mai multe despre
vw
investitie vw
piata auto brazilia